Ogier’den Verstappen’e WRC daveti: "Kendisini ağırlamaktan mutluluk duyarım"
WRC efsanesi Sébastien Ogier, Max Verstappen’in ralli aracı test etmek istemesi halinde kendisine seve seve eşlik edebileceğini açıkladı.
Sekiz dünya şampiyonluğu bulunan Sébastien Ogier, geçtiğimiz günlerde efsanevi Nürburgring 24 Saat yarışını yerinde takip etti ve Max Verstappen’in Winward-Mercedes takımıyla podyum mücadelesi verdiği etkileyici GT3 performansına tanıklık etti.
Yarışın ardından sosyal medyadan Verstappen'i tebrik eden Ogier, Hollandalı pilota babası Jos Verstappen gibi ralliyi denemesi gerektiği tavsiyesinde bulundu. Verstappen'in bu paylaşıma "Öğretmenim sen mi olacaksın?" şeklinde esprili bir yanıt vermesiyse iki şampiyon arasında eğlenceli bir diyalog başlattı.
Hafta sonu düzenlenecek Japonya Rallisi öncesinde Motorsport’a konuşan Ogier, Verstappen ile aralarındaki bu sosyal medya şakalaşmasına açıklık getirdi.
Fransız pilot, Verstappen'in daha önce Ford'un bir tanıtım videosu için kendisinin M-Sport Ford Fiesta'sını kullandığını hatırlatarak durumu şöyle değerlendirdi: "Sosyal medyada yapılan bir şakaydı ama onun yeni deneyimleri ve bu tarz şeyleri sevdiği bir gerçek.”
“Geçen yıl benim eski Fiesta'mı sürmüştü ancak pist, o aracı sürmek için doğru yer değildi. Ona, eğer bunu gerçekten denemek istiyorsa gerçek bir ralli etabında yapması gerektiğini, çünkü pistlerin bu araçlar için ideal olmadığını söyledim.”
“Onun gibi birinin bir noktada rallinin cazibesine kapılacağından eminim, o yüzden neden olmasın?”
“Verdiğim cevap son derece dürüsttü; eğer bir test için aramıza katılmak isterse, kendisini ağırlamaktan büyük mutluluk duyarım."
Max Verstappen her ne kadar ralli sporuna büyük bir sevgi ve saygı duysa da, bu branşta profesyonel olarak yarışmaya sıcak bakmıyor. Geçtiğimiz şubatta katıldığı bir podcast yayınında ralli yapma fikrini kesin bir dille reddeden Verstappen, duyduğu çekinceyi şu sözlerle aktarmıştı: "Bence ralli gerçekten çok havalı bir spor.”
“Ancak bir an hata yapıp ağaçlardan birine çarptığınızda, o ağaç yerinden kımıldamıyor. İşte bu benim sınırım.”
“Ralli, kesinlikle yapmak istemediğim bir şey çünkü risk seviyesi çok ama çok yüksek."
Sebastien Ogier, Toyota Gazoo Racing WRT Toyota GR Yaris Rally1
Photo by: Toyota Racing
Nürburgring ziyaretinin ardından tamamen WRC gündemine dönen Sébastien Ogier, bu hafta sonu Japonya'da zafer hedefliyor. Portekiz Rallisi'nde lider götürdüğü yarışın sondan bir önceki etabında lastiği patlayarak galibiyeti kaçıran tecrübeli pilot, Japonya etaplarında bu şanssızlığı kırmak istiyor.
Geçtiğimiz kasım Japonya'da zafere ulaşan Ogier, perşembe gerçekleştirilen deneme turlarını en hızlı sırada tamamlayarak hafta sonuna güçlü bir başlangıç yaptı. Portekiz'deki kayba değinen Ogier, "Güçlü bir karaktere sahibim. İşler benim istediğim gibi gitmediğinde, durumun lehime dönmesi için her zamankinden daha fazla çalışırım." diyerek iddiasını ortaya koydu.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar