Antonelli: “Verstappen ile dayanıklılık yarışı yapmak isterim”
Genç pilot, gelecekte Max Verstappen ile aynı ekipte yarışma hayalini dile getirdi.
Andrea Kimi Antonelli, Mercedes
Fotoğraf: Peter Fox
Kimi Antonelli gelecekte, bir dayanıklılık yarışında Max Verstappen ile birlikte yarışmak istediğini açıkladı. Genç pilot, özellikle 24 saatlik Nürburgring yarışına katılacak Verstappen ile takım arkadaşı olma fikrine sıcak bakıyor.
Bu sezon içerisinde 24 saatlik Nürburgring yarışında direksiyon başına geçmesi beklenen Hollandalı pilot, Winward Racing tarafından hazırlanan ve Red Bull renkleri taşıyan Mercedes AMG GT3 aracında yarışacak.
Sanılanın aksine dayanıklılık yarışları Verstappen için yeni bir alan değil. Geçtiğimiz yıl Nürburgring Nordschleife’teki ilk GT3 deneyiminde zafer elde eden Verstappen, bu alana olan ilgisini daha önce de dile getirmişti.
Antonelli de GT yarışlarına yabancı olmadığını ve bu ilginin ailesinden geldiğini belirtti. Babası Marco Antonelli’nin GT kategorisinde yarışmasının yanı sıra AKM Motorsport takımının sahibi ve takım patronu olması, genç pilotun bu dünyaya erken yaşta aşina olmasını sağladı.
Antonelli, Verstappen ile yarışma fikri hakkında “Max ile birlikte bir dayanıklılık yarışına katılmayı çok isterim. İkimizin de GT araçlarına karşı özel bir tutkusu var.” dedi.
Antonelli ayrıca, Nürburgring Nordschleife pistinde yarışma isteğini de dile getirerek bu efsanevi pistte test yapma planları olduğunu söyledi.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar