Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Toprak’tan Brezilya yorumu: “İnanılmaz bir his”

Temsilcimiz Toprak Razgatlıoğlu, zorlu hava koşullarına rağmen yeni pistte yakaladığı tempoyla ilk 3’e girmeyi başardı!

Toprak Razgatlioglu, Pramac Racing

Toprak Razgatlıoğlu, Pramac Racing

Fotoğraf: Gold and Goose / Motorsport Images

Toprak Razgatlıoğlu, MotoGP Brezilya hafta sonunda hem pistin hem de hava koşullarının elverişsiz olmasına rağmen tüm terslikleri lehine çevirip Cuma antrenmanlarını üçüncü sırada tamamladı.

Temsilcimiz bu sonuçla, doğrudan sıralama turlarının ikinci bölümüne kalmayı başardı. Temsilcimiz seansın ardından yaptığı açıklamada özellikle değişken zemin koşullarında kendini rahat hissettiğini vurguladı.

“Bu sabah kötü başlamadım ama seansın sonuna doğru yeni lastik takmadık. Bu duruma gerçekten üzüldüm çünkü ilk kez ilk altıyı, ilk beşi görmüştüm.”

“Ama öğleden sonra pistte yine karmaşık koşullar vardı, bu kez slick lastik kullandık. Normalde bu şartları severim, Superbike’ta da severdim.”

“Motosikleti kullanmaktan gerçekten keyif alıyorum çünkü bazen ıslak bölgelerden kaçmak için farklı bir çizgi kullanmanız gerekiyor. Pite geri döndüğümde ilk üçte olduğumu görünce hem mutlu oldum hem de şaşırdım. Bugün benim için iyiydi, Q2’de olmak inanılmaz bir his ama artık tamamen sıralama turuna ve yarışa odaklandım.”

Toprak Razgatlıoğlu, Pramac Racing

Toprak Razgatlıoğlu, Pramac Racing

Fotoğraf: Gold and Goose Photography / LAT Images / via Getty Images

Toprak, yeni pistin herkes için bir zorluk ve bilinmezlik doğurduğuna da değindi.

“Herkes için yeni bir pist. Ben hızlı öğreniyorum ama bence birçok sürücü de hızlı öğreniyor çünkü tüm MotoGP sürücüleri çok profesyonel. Bence asıl farkı bu şartlarda yaratabiliyoruz. Islak ve kuru karışık koşullarda genelde güçlü oluyoruz.

“Umarım yarın yine özel bir şey yapabiliriz.”

Pramac’taki takım arkadaşı Jack Miller, ilk antrenman seansında slick lastiklere geçen ilk sürücü olmuştu. Avustralyalı pilot öğleden sonra da ön sıralarda yer aldı ancak 4. virajda kaza yapınca zaman kaybetti ve günü 12. sırada tamamladı.

Yamaha V4 kullanan sürücüler arasında en iyi ikinci isim ise yedinci olan Fabio Quartararo oldu.

Önceki haber Aldeguer, 2027 için VR46 ve Ducati ile anlaştı
Sonraki haber Martin: “Şu anda her şey hislerle ilgili”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler