Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Toprak: "Limitleri zorlarken öğreniyorum"

Toprak, Fransa GP hafta sonunda ilk kez çıktığı Le Mans pistindeki antrenman seansının ardından kendi performansını eleştirdi.

Toprak Razgatlioglu, Pramac Racing

Toprak Razgatlioglu, Pramac Racing

Fotoğraf: Gold and Goose / Motorsport Images

Kariyerinde ilk kez çıktığı Le Mans pistine alışma sürecinin devam ettiğini belirten Toprak, seans boyunca derecelerin birbirine çok yakın olmasına şaşırdığını ifade etti. İlk 19 sürücünün, sadece bir saniye içindeki farklarla ayrıldığı antrenman seansının ardından Toprak şu ifadeleri kullandı: "Bugün sıralamada olduğum yer tamamen benim hatam. Kolay değil çünkü hâlâ pisti tam olarak anlamaya çalışıyorum. "

“Aynı zamanda burada herkesin birbirine ne kadar yakın olduğuna ve neredeyse herkesin benzer tur zamanları yapmasına şaşırdım."

"Sonunda 1:31'li kabul edilebilir dereceleri görebildim ama yarınki hedefim 1:30'lara inmek. Bir yandan limitleri zorlarken bir yandan da pisti öğreniyorum. Adım adım her alanda gelişmem gerekiyor."

Toprak Razgatlioglu, Pramac Racing

Toprak Razgatlioglu, Pramac Racing

Fotoğraf: German Garcia

Toprak, performansını geliştirmek için sürüş tarzında değişikliğe gittiğini ve özellikle Trackhouse sürücüsü Ai Ogura'yı takip ederek pistin çizgilerini öğrenmeye çalıştığını belirtti: "Bugün artık süperbike tarzıyla sürmüyordum, bu benim adıma çok olumlu ve önemli bir gelişme. ”

“Bir süre Ogura'yı takip ettim. Onun çizgilerini ve viraj girişlerini anlamaya odaklandım. Bazı virajlarda benzer konumdaydık ancak hızlanma konusunda benden net şekilde daha avantajlıydı."

 

Önceki haber MotoGP Fransa GP ana antrenman: Heyecanla ve kazalarla dolu seansın lideri Zarco oldu, Toprak 20. sırada
Sonraki haber Canlı dereceler: MotoGP Fransa GP sıralama turları

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler