Toprak: “Le Mans için endişeli değil, heyecanlıyım”
Temsilcimiz Toprak Razgatlıoğlu, efsanevi Le Mans pistinde "sıfırdan başlayacağını" belirtti.
Toprak Razgatlioglu, Pramac Racing
Fotoğraf: Red Bull Content Pool
Toprak, bu hafta sonu Fransa MotoGP'de tamamen yeni bir zorlukla karşı karşıya. Dünya Süperbike şampiyonu temsilcimiz, kariyeri boyunca meşhur Le Mans pistinde hiç yarışmadı; ancak bildiği Jerez virajlarındaki zorlu hafta sonunun ardından Fransa yarışına "endişeliden ziyade heyecanlı" olduğunu vurguladı.
“Sonunda Le Mans'da yarışacağım için gerçekten mutluyum. Şimdiye kadar sadece izlediğim efsanevi bir pistti, bu yüzden ilk kez deneyimlemek heyecan verici.”
“Endişeli olmaktan ziyade heyecanlıyım. Tabii ki yeni bir pist, öğrenilecek yeni bir şey daha demek ama aynı zamanda bunu bir fırsat olarak da görüyorum.”
Toprak Razgatlıoğlu, Pramac Racing
Fotoğraf: Burak Akbulut - Anadolu - Getty Images
Temsilcimiz, Jerez'deki yarışta eski Süperbike tekniğini bir kenara bırakmanın zor olduğunu kabul ederken, COTA'da puan kazandığı performansı tekrarlamayı hedeflediğini ve Le Mans'da "sıfırdan başlayacağını" dile getirdi.
“Şimdiye kadar yarıştığımız pistleri önceden bildiğim için doğal olarak Süperbike sürüş tarzıma geri döndüm; bu neredeyse içgüdüsel olarak gelişti.”
“Fransa’da sıfırdan başlayarak doğru zihin yapısıyla piste yaklaşmayı ve tamamen MotoGP sürüş tarzına uyum sağlamayı hedefliyorum. Bu, üzerinde çok çalıştığım bir konu ve Fransa'da iyi bir fırsat yakalayabileceğimi düşünüyorum.”
Toprak’ın takım arkadaşı Jack Miller da aynı heyecanı paylaştığını dile getirdi: “Le Mans'ı gerçekten sabırsızlıkla bekliyorum. Takvimdeki en sevdiğim pistlerden biri ve geçmişte harika sonuçlar elde ettim.”
“Le Mans her zaman özeldir. Taraftarlar hafta sonuna harika bir enerji getiriyor ve hava durumu her zaman elverişli olmasa bile gerçekten eşsiz bir atmosfer yaratıyorlar.”
“Sportif açıdan bakarsak, motosikleti geliştirmeye devam etmek ve yaptığımız çalışmaların üzerine koymak için bizim adımıza önemli bir fırsat.”
Gino Borsoi, Pramac Racing takım direktörü
Fotoğraf: Gold and Goose Photography / LAT Images / via Getty Images
Takım direktörü Gino Borsoi ise Jerez testinden sonra Pramac'ın daha iyi bir konumda olduğuna inanıyor: “Fransa hafta sonuna öncekilere kıyasla daha iyi bir şekilde başlamayı hedefliyoruz. Test sırasında büyük adımlar atıldı ve iki sürücümüzün de gelişimine yardımcı olacak değerli bilgiler elde ettik.”
“Le Mans, özellikle hava durumu nedeniyle her zaman öngörülemezdir ancak bu bizim lehimize de işleyebilir. Şimdiye kadar ıslak zemin koşullarında rekabetçi olduğumuzu gösterdik ve eğer bu senaryo tekrar ortaya çıkarsa, bundan en iyi şekilde yararlanmaya hazır olacağız.”
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar