Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Steiner: "MotoGP, dünyanın en heyecan verici sporu olabilir"

Günther Steiner, MotoGP'de Tech3 KTM takım sahibi olarak katıldığı ilk yarışların ardından, sürücülerin sergilediği 'inanılmaz' risk ve yeteneğe dair çok daha derin bir takdir geliştirdiğini söyledi.

Guenther Steiner, Tech3

Guenther Steiner, Tech3

Fotoğraf: Gold and Goose / Motorsport Images

Daha önce Haas'ın takım patronluğu yapan ve ayrıca Jaguar Racing ile Red Bull Racing bünyesinde de görev alan Günther Steiner, COTA'da pist kenarındaydı. Burada Enea Bastianini, Tech3'ün yeni dönemindeki ilk kupasını kazandı.

İtalyan sürücü sprint yarışını üçüncü sırada tamamlarken, ana yarışta 12. sıradan start alıp altıncılığa kadar yükselerek bir başka etkileyici performansa imza attı.

Steiner, MotoGP.com'a verdiği demeçte şunları söyledi: "Benim için MotoGP çok yeni. Ama bence dünyanın en heyecan verici sporlarından biri, hatta belki de en heyecan verici olanı."

"Bu işin içine girdiğinizde, bu sporun ne kadar rekabetçi olduğu sizi her zaman şaşırtıyor. Burada sürücünün yarış üzerindeki etkisi inanılmaz. Performansın ne kadar değişken olabildiği tamamen sürücüye bağlı."

"Bence onların yaptığını yapabilmek için farklı biri olmanız gerekiyor. Bu adamların motosiklet üzerinde yaptıkları gerçekten inanılmaz."

Guenther Steiner, Red Bull KTM Tech3 Racing

Guenther Steiner, Red Bull KTM Tech3 Racing

Fotoğraf: Qian Jun / MB Media via Getty Images

"Hepimiz motosiklet sürmeyi bildiğimizi düşünürüz. Ama onların yaptıklarına baktığınızda bu motosiklet sürmek değil! Bu, inanılmaz bir makineyi çok yüksek bir seviyede kullanmak."

"Benim bunu yapmam imkansız, bu yüzden ne kadar büyük risk aldıklarını görebiliyorum. Düşüyorlar, ayağa kalkıyorlar ve tekrar motosiklete binmek için koşuyorlar. Bunu yapabilmek için özel bir tür olmanız gerekiyor!"

Steiner, mevcut rolüne hâlâ alışma sürecinde olduğunu ancak bir yandan da geleceğe odaklandığını ekledi: "Şu an için fazlasıyla mutluyum. Elbette hâlâ öğrenecek çok şeyim var. İlk altı ay insanları ve işi tanımakla geçiyor."

"En çok keyif aldığım anlar yarışlara gidip iyi sonuçlar aldığımız zamanlar. MotoGP'de şu ana kadar çok fazla iyi anımız olmadı. Daha iyi olmak için çok çalışmamız gerekiyor."

"Bu bir kombinasyon, bir takım işi ve bunu başarmamız gerekiyor."

"Benim için şu an ana odak yarışlara gitmeyi sevmek değil — bunu ekip zaten benim olmadan da yapabilir. Benim için asıl önemli olan takımı geleceğe hazırlamak: 2027 ve sonrasında ne yapacağımız."

Önceki haber MotoGP Concorde Anlaşması neden hâlâ imzalanmadı?
Sonraki haber Aleix Espargaro Sepang’daki kazanın ardından hastaneye kaldırıldı

Öne Çıkan Yorumlar