Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Quartararo: "Sprintte Marc'ı geçmek çok şey ifade ediyor"

Fabio Quartararo, cumartesi gününün ardından olumlu konuştu.

Fabio Quartararo, Yamaha Factory Racing

Fabio Quartararo, Yamaha Factory Racing

Fotoğraf: Gold and Goose / Motorsport Images

Monster Energy Yamaha sürücüsü Fabio Quartararo, sprint yarışını 6. sırada tamamladı. 

Quartararo, sprintin ardından şunları söyledi: "Açıkçası yarışı nerede bitireceğim umurumda değildi."

"Şu an referans olan Marc'ı geçmek, özellikle gençken onu örnek almış biri olarak benim için çok şey ifade ediyor. Hâlâ o seviyede olduğumu hissediyorum."

"Kendi potansiyelimi biliyorum. Bir sonraki virajda beni tekrar geçse bile sorun değil, en azından nerede olduğumu biliyorum."

Quartararo'nun günü aslında sıralama turlarında aldığı dördüncülükle zaten güçlü başlamıştı.

Fabio Quartararo, Yamaha Factory Racing

Fabio Quartararo, Yamaha Factory Racing

Fotoğraf: Gold and Goose Photography / LAT Images / via Getty Images

Sabah seansını değerlendiren Fransız sürücü şöyle konuştu: "Açıkçası sabah biraz etkilendim. Tur zamanından çok, elde ettiğimiz pozisyon önemliydi."

"Harika bir start aldım. Tüm hafta sonu, Tayland'da da startlarda zorlanıyorduk ama bugün çok iyi bir çıkış yaptım."

"Gerçekten keyif aldım, özellikle yarışın ilk bölümünde. Sonrasında lastiği biraz fazla kullandık. Son hızda zorlanıyoruz ve başka alanlarda da eksiklerimiz var."

“Yine de bizim için pozitif bir gündü.”

"Umarım bu sonuç takımı motive eder. Ben sürücü olarak potansiyelimi biliyorum. Yamaha iyi çalışırsa önemli adımlar atabiliriz."

Önceki haber Martin: “Ducati’nin bir adım gerisindeyiz”
Sonraki haber Canlı dereceler: MotoGP Brezilya GP

Öne Çıkan Yorumlar