Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Özel Haber – Toprak: “Bizi seven insanların karşısında yarışmak çok özel olur”

Katalonya GP hafta sonunda, yarıştan önce Motorsport Türkiye’ye konuşan temsilcimiz Toprak Razgatlıoğlu, Türkiye GP’nin takvime geri dönmesi hakkındaki hislerini paylaştı.

Toprak Razgatlioglu, Pramac Racing

Toprak Razgatlioglu, Pramac Racing

Fotoğraf: Burak Akbulut - Anadolu - Getty Images

Temsilcimiz Toprak, Katalonya yarışına az bir süre kala Motorsport Türkiye Sosyal Medya Şefi Eralp Issı’nın mikrofonuna konuştu. 

Türkiye’nin olası bir senaryoda MotoGP takvimine geri dönmesinin kendisini nasıl hissettireceği sorulduğunda Toprak şunları söyledi: “TOSFED başkanımızın demecini gördüm ve beni çok mutlu etti.”

“MotoGP’nin Türkiye’ye tekrardan dönmesi bizi elbet mutlu eder fakat gerçekten stresli bir hafta sonu da sunabilir çünkü kendi ülkesinde yarışan kişi kim olursa olsun kazanmak ister.”

“Dolayısıyla bu durum üzerimizde biraz baskı yaratabilir ama tabi beni çok mutlu eder. Çünkü kendi ülkemizde bizi seven ve destekleyen insanların önünde yarışmak her zaman özel ve heyecan verici olur.”

Toprak Razgatlıoğlu, Pramac Racing

Toprak Razgatlıoğlu, Pramac Racing

Fotoğraf: Burak Akbulut / Anadolu via Getty Images

“Zamanla durumu göreceğiz; belki seneye belki de 2028’de olur ama bunla ilgili çalışmalar şu anda bile devam ediyor.”

“Bakalım, bir yandan da Yamaha’nın motosikleti geliştirmesi gerekiyor ki evimizde yarış yaparken daha güçlü olabilelim.”

“Dediğim gibi görüşmeler hala devam ediyor ve inşallah ülkemize MotoGP tekrardan gelir: Ben de taraftarlarımızın karşısında yarışmayı çok isterim.”

Önceki haber Di Giannantonio, Katalonya MotoGP testini kaçıracak
Sonraki haber Acosta: "Yarışı yeniden başlatmak gereksizdi"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler