Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Mir: “Marquez’in tek rakibi kendisi”

Joan Mir, Marc Márquez’in bu yılki MotoGP şampiyonluğunu kazanmasının önündeki tek engelin kendi hataları olabileceğini söyledi.

Joan Mir, Honda HRC

Joan Mir, Austin’de yaptığı açıklamada şampiyonluk yarışının Márquez’in ellerinde olduğunu belirtti.

Austin’deki cuma antrenmanlarında kırmızı tulumuyla ilk kez kaza yapan Márquez, günün ikinci antrenman seansında ise rakiplerine büyük bir fark atarak liderliği ele geçirmişti.

Bu performansa şaşırmayan Mir şunları söyledi: “Marc şu anda çok dominant. Şampiyonluğu ancak kendisi kaybedebilir çünkü kazanmak için gereken her şeye sahip: Tecrübesi var, hızı var ve şu anda griddeki en iyi motosiklete sahip. Sınırlarının nerede olduğunu mükemmel biliyor, bunu yılların tecrübesiyle kazandı. Eğer kendisi sorun yaratmazsa, bu yıl şampiyonluğu rahatça kazanacaktır.”

Joan Mir, Honda HRC

Joan Mir, Honda HRC

Foto de: Gold and Goose / Motorsport Images

Diğer taraftan Honda’yla dokuzuncu olarak doğrudan Q2’ye kalmayı başaran Mir, takımda geçirdiği en iyi dönemi yaşadığını belirtti: “Hedefe ulaştık. Çok karmaşık ve her koşulda hızlı olunması gereken bir gündü ve bunu başardık. Honda ile yarışmaya başladığımdan beri en güvenli ve en hızlı olduğum dönemdeyim.”

Önceki haber MotoGP Amerika sıralama turları: Marc Marquez pole'de, Di Giannantonio ikinci
Sonraki haber MotoGP Amerika sprint: Marc Marquez kazandı, Alex Marquez ikinci, Bagnaia podyumda

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler