Mir: “Marquez’in tek rakibi kendisi”
Joan Mir, Marc Márquez’in bu yılki MotoGP şampiyonluğunu kazanmasının önündeki tek engelin kendi hataları olabileceğini söyledi.
Joan Mir, Austin’de yaptığı açıklamada şampiyonluk yarışının Márquez’in ellerinde olduğunu belirtti.
Austin’deki cuma antrenmanlarında kırmızı tulumuyla ilk kez kaza yapan Márquez, günün ikinci antrenman seansında ise rakiplerine büyük bir fark atarak liderliği ele geçirmişti.
Bu performansa şaşırmayan Mir şunları söyledi: “Marc şu anda çok dominant. Şampiyonluğu ancak kendisi kaybedebilir çünkü kazanmak için gereken her şeye sahip: Tecrübesi var, hızı var ve şu anda griddeki en iyi motosiklete sahip. Sınırlarının nerede olduğunu mükemmel biliyor, bunu yılların tecrübesiyle kazandı. Eğer kendisi sorun yaratmazsa, bu yıl şampiyonluğu rahatça kazanacaktır.”
Joan Mir, Honda HRC
Foto de: Gold and Goose / Motorsport Images
Diğer taraftan Honda’yla dokuzuncu olarak doğrudan Q2’ye kalmayı başaran Mir, takımda geçirdiği en iyi dönemi yaşadığını belirtti: “Hedefe ulaştık. Çok karmaşık ve her koşulda hızlı olunması gereken bir gündü ve bunu başardık. Honda ile yarışmaya başladığımdan beri en güvenli ve en hızlı olduğum dönemdeyim.”
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar