Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Martin: "2024'tekinden daha iyi bir sürücüyüm"

Jorge Martin, 2025 yılında yaşadığı sakatlıklar ve kontrat krizi sonrası yaptığı geri dönüşün, 2024 MotoGP dünya şampiyonluğu kadar gurur verici olduğunu söyledi.

Jorge Martin, Aprilia Racing Team

Jorge Martin, pazar günü Le Mans'da düzenlenen Fransa Grand Prix’sinde galibiyete ulaştı.

Bu galibiyet, Martin'in iki yıl önce Pramac Racing ile yürüttüğü şampiyonluk mücadelesinden bu yana elde ettiği ilk Grand Prix galibiyeti oldu.

2024 sezonunun sonu ile 2026'nın başlangıcı arasındaki dönemde Martin, birden fazla sakatlık yaşadı ve yarışların büyük bölümünü kaçırdı. Pistlerden uzak kaldığı süreçte ayrıca Aprilia'dan çalıştı. 28 yaşındaki sürücü, 2025 yılındaki zor dönemlerde yaşadığı mental zorluklardan sık sık bahsetmişti.

Ancak bu sezon Martin için çok daha olumlu ilerliyor. 

En iyi seviyesine bu kadar hızlı dönmesinin kendisine dünya şampiyonluğu kadar gurur verip vermediği sorulduğunda Martin, şu yanıtı verdi: "Evet, kesinlikle."

"Yeniden en iyi seviyemde olmaktan dolayı gerçekten çok mutluyum. Bence artık 2024'tekinden daha iyi bir sürücüyüm."

Martin, yaşadığı zor dönemlerin bu gelişimde önemli rol oynadığını söylerken, 2027'de Yamaha Factory Racing'e geçme isteğine rağmen Aprilia ile ilişkisinin iyi olduğunu da belirtti.

Martin, "Her zaman söylüyorum; başıma gelen kötü şeyler için minnettarım. Bunları gelişmek ve ders çıkarmak için bir fırsat olarak görürseniz, olumsuzluklar sizi daha iyi bir insan yapıyor. Yaşadığım tüm kötü şeyler bugün olduğum insanı yarattı."

"Şu anda Aprilia'dayım ve onlarla olduğum sürece bu renkleri savunacağım. Bu ilişkiye sahip olduğum ve şu an Aprilia ile bu kadar kenetlenmiş olduğumuz için gerçekten mutluyum." dedi.

Jorge Martin, Aprilia Racing, Marco Bezzecchi, Aprilia Racing, Ai Ogura, Trackhouse Racing

Jorge Martin, Aprilia Racing, Marco Bezzecchi, Aprilia Racing, Ai Ogura, Trackhouse Racing

Photo by: Marc Fleury

Önceki haber Fabio di Giannantonio KTM ile anlaştı, VR46 Bulega’yı değerlendiriyor
Sonraki haber Bagnaia: "Yaşadığımız sorunun nedenini biliyoruz"

Öne Çıkan Yorumlar