Di Giannantonio: "Şimdiye kadar geçirdiğim en yoğun testti"
Fabio Di Giannantonio, Jerez'deki MotoGP testinde yapılan çalışmaların özellikle VR46 Racing Team cephesinde oldukça verimli geçtiğini söyledi.
Fabio Di Giannantonio, VR46 Racing Team
Fotoğraf: Media VR46
Jerez'deki MotoGP test gününün ardından VR46 sürücüsü Fabio Di Giannantonio, yapılan geliştirmelerden memnun kaldı.
Tavullia merkezli takımın sürücüsü Di Giannantonio, günün ardından şu değerlendirmede bulundu: "Bence şimdiye kadar tamamladığımız en yoğun testti, bundan dolayı mutluyum."
"Çok sayıda tur attık ve denememiz gereken birçok şey vardı. Tüm testler için çok fazla zamanımız yoktu ama çoğunu deneyip en iyi geri bildirimi almaya çalıştık."
"İhtiyacımız olan şeyler konusunda giderek daha net hale geliyoruz ve geliştirdiğimiz alanlar da netleşiyor, bu çok olumlu. Denediğimiz bazı parçalarla önemli adımlar attık ve bunların yarışta kullanılmasını sabırsızlıkla bekliyorum."
Di Giannantonio, en belirgin değişikliğin aerodinamik güncellemeler olduğunu söylerken, asıl fark yaratan kısmın görünmeyen teknik iyileştirmeler olduğunu vurguladı: "En görünür parça yeni grenajdı, bununla ilgili de geri bildirim verdik."
"Ama beni asıl memnun eden şey görünmeyen bazı geliştirmeler oldu. Bu değişiklikler frenleme ve viraja giriş konusunda bana yardımcı oldu ki en çok ihtiyacım olan şey de buydu."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar