Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Bezzecchi: “Sprint yarışları hakkında kabuslar görmeye başlamıştım”

Marco Bezzecchi, Fransa Grand Prix'sinde sezonun ilk sprint podyumunu elde etti.

Marco Bezzecchi, Aprilia Racing

Marco Bezzecchi, Aprilia Racing

Fotoğraf: Marc Fleury

Şampiyona lideri tüm yarışları lider tamamlarken İspanya Grand Prix'sinde ikinci olmuştu. Yarışlarda son derece iyi bir tempo tutturmayı başarsa da zayıf sprint sonuçları, şampiyonadaki avantajının azalmasına neden oldu; Bezzecchi ilk dört sprint yarışının üçünde puan almayı başaramadı.

Buna rağmen, Fransa sprintinde ilk üçe girmeyi başardı.

Marco Bezzecchi, Aprilia Racing

Marco Bezzecchi, Aprilia Racing

Fotoğraf: Loic Venance / AFP via Getty Images

Yarışın başında kısa süreliğine liderliğe yükselen Bezzecchi, üçüncü turda 7. virajda yaptığı hata sonucu Pecco Bagnaia'nın gerisine düştü ve yarışı boyunca motosikletinin ön tarafıyla ilgili sorunlar yaşadığını dile getirdi.

“Özellikle başlangıçta kendimi pek iyi hissetmiyordum. Ön taraf benim için biraz sorunluydu, Geriye düşmeme neden olan hatayı da bu yüzden yaptım.” 

“Ama Pecco'nun arkasındayken de küçük hatalar yapmaya devam ettim. Bu yüzden ona yetişmem imkansızdı.”

“Neyse ki tempom Pedro'yu arkamda tutmaya yetti. Ama bu sonuçtan dolayı memnunum; nihayet sprint yarışında da iyi bir sonuç elde edebildim.”

“Sprint yarışlarındaki sonuçlar beni o kadar boğmaya başlamıştı ki uyurken kabuslar görüyordum. Nihayet bugün bu konuda iyi hissediyorum.” 

Önceki haber Marquez, Fransa GP yarışına katılmayacak
Sonraki haber Canlı dereceler: MotoGP Fransa GP

Öne Çıkan Yorumlar