Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Bezzecchi: “Jerez yeni bir başlangıç olacak”

Marco Bezzecchi, Jerez’in sezon için “yeni bir başlangıç” olacağını söylerken, zorlu bir hafta sonu beklediğini de dile getirdi.

Marco Bezzecchi, Aprilia Racing

Marco Bezzecchi, Aprilia Racing

Fotoğraf: Gold and Goose / Motorsport Images

İtalyan sürücü Marco Bezzecchi, Jerez’e takım arkadaşı Jorge Martin’in dört puan önünde şampiyona lideri olarak geliyor. Aprilia, yeni sezonuna güçlü bir başlangıç yapıp ilk üç yarışı kazanmayı başardı. Bezzecchi ise pazar yarışlarında beş galibiyetlik seri yakaladı ve toplamda 121 turu lider götürdü.

Jerez’in, sezonun geri kalanı için kritik bir nokta olabileceğini belireten Bezzecchi, Avrupa’ya dönmekten memnun olduğunu ifade etti: “Burada olmak harika. Jerez çok güzel bir yer ve çok iyi bir pist. Avrupa’ya dönmekten son derece mutluyum.”

“Motosiklete yeniden binmek için sabırsızlanıyorum, bir nevi yeni bir başlangıç gibi olacak. Ara boyunca hem sürücüler hem de üreticiler her alanda çalışma fırsatı yakaladı.”

“Bu yüzden zor bir hafta sonu olacak. En iyi şekilde başlamak için elimizden geleni yapacağız.”

Marco Bezzecchi, Aprilia Racing

Marco Bezzecchi, Aprilia Racing

Fotoğraf: David Buono / Icon Sportswire via Getty Images

Bezzecchi, Jerez’de özellikle Ducati cephesinden güçlü bir rekabet beklediğini de vurguladı.

“Marc ve Alex harika ama diğer rakipler de çok güçlü. DiGia, Pecco, Pedro… herkes çok rekabetçi.”

“Burası farkların her zaman çok küçük olduğu bir pist. Ayrıca lastik yönetimi de çok önemli, bu yüzden yarışlar hep zorlu geçiyor.”

“Zor bir hafta sonu olacak. Umarım iyi bir yarış çıkarabiliriz, sonucu hep birlikte göreceğiz.”

Sezonun ilk bölümünde RS-GP’nin belirgin bir avantajı olsa da Bezzecchi, motosikletler arası kıyaslama yapmaktan kaçındı: “Bilmiyorum. Diğer motosikletlerle karşılaştırmak benim için zor.”

“Sadece Aprilia’yı kullanıyorum, o yüzden yorum yapamam.”

“Benim açımdan her şey çok iyi ve kendimi harika hissediyorum ama bu soruya cevap vermek zor.”

Önceki haber MotoGP İspanya GP 1. antrenman: Di Giannantonio zirvede, Toprak 14. sırada
Sonraki haber Pirelli, 2027 MotoGP prototip lastiklerinin ikinci setini üreticilere teslim etti

Öne Çıkan Yorumlar