Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Bezzecchi: “En büyük adımı 2024’ten 2025’e geçerken attık”

Marco Bezzecchi, 2026 Aprilia MotoGP motosikletinin geçen yıla göre gelişim gösterdiğini kabul etti ancak asıl büyük ilerlemenin 2024 ile 2025 arasındaki geçişte yaşandığını vurguladı.

Marco Bezzecchi, Aprilia Racing

Marco Bezzecchi, Aprilia Racing

Fotoğraf: Hazrin Yeob Men Shah / Icon Sportswire via Getty Images

Sepang’daki sezon öncesi testlerin ardından değerlendirmelerde bulunan Aprilia fabrika sürücüsü Bezzecchi, 2026 RS-GP’nin genel anlamda daha iyi olduğunu ancak kazanımların sınırlı kaldığını ifade etti.

“Motosiklet biraz daha iyi. Tüm alanlarda küçük bir gelişme olduğunu söyleyebilirim,” diyen İtalyan pilot, karakter açısından büyük bir değişim olmadığını belirtti.

“Karakter aşağı yukarı aynı. En büyük değişim 2024 ile 2025 motosikletleri arasında yaşandı,” sözleriyle Aprilia’nın son iki yıl içindeki evrimini özetledi.

Aprilia, 2025 sezonunda Bezzecchi ve Raul Fernandez ile dört yarış kazanarak üreticiler klasmanında ikinci sırayı almış, özellikle sezonun ikinci yarısında Ducati’ye ciddi baskı kurmuştu.

Ancak Sepang testleri sonrası Bezzecchi’nin ifadeleri, 2026’ya girerken Ducati ile aradaki farkın henüz istenen ölçüde kapanmadığını ortaya koydu.

Marco Bezzecchi, Aprilia Racing

Marco Bezzecchi, Aprilia Racing

Fotoğraf: Hazrin Yeob Men Shah / Icon Sportswire via Getty Images

Önceki haber Fernandez:"Maksimum tutuş varken sürüş stilimi iyi kullanamıyorum"
Sonraki haber Ducati: "Bagnaia, 2024 versiyonuna geri dönerek yeniden yükselişe geçti"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler