Bezzecchi: “En büyük adımı 2024’ten 2025’e geçerken attık”
Marco Bezzecchi, 2026 Aprilia MotoGP motosikletinin geçen yıla göre gelişim gösterdiğini kabul etti ancak asıl büyük ilerlemenin 2024 ile 2025 arasındaki geçişte yaşandığını vurguladı.
Marco Bezzecchi, Aprilia Racing
Fotoğraf: Hazrin Yeob Men Shah / Icon Sportswire via Getty Images
Sepang’daki sezon öncesi testlerin ardından değerlendirmelerde bulunan Aprilia fabrika sürücüsü Bezzecchi, 2026 RS-GP’nin genel anlamda daha iyi olduğunu ancak kazanımların sınırlı kaldığını ifade etti.
“Motosiklet biraz daha iyi. Tüm alanlarda küçük bir gelişme olduğunu söyleyebilirim,” diyen İtalyan pilot, karakter açısından büyük bir değişim olmadığını belirtti.
“Karakter aşağı yukarı aynı. En büyük değişim 2024 ile 2025 motosikletleri arasında yaşandı,” sözleriyle Aprilia’nın son iki yıl içindeki evrimini özetledi.
Aprilia, 2025 sezonunda Bezzecchi ve Raul Fernandez ile dört yarış kazanarak üreticiler klasmanında ikinci sırayı almış, özellikle sezonun ikinci yarısında Ducati’ye ciddi baskı kurmuştu.
Ancak Sepang testleri sonrası Bezzecchi’nin ifadeleri, 2026’ya girerken Ducati ile aradaki farkın henüz istenen ölçüde kapanmadığını ortaya koydu.
Marco Bezzecchi, Aprilia Racing
Fotoğraf: Hazrin Yeob Men Shah / Icon Sportswire via Getty Images
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar