Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Bagnaia: "Yaşadığımız sorunun nedenini biliyoruz"

Francesco Bagnaia, Fransa GP'de kaza yaparak yarış dışı kalmasına neden olan sorunu çözmeye çalıştıklarını söyledi.

Francesco Bagnaia, Ducati Team

Francesco Bagnaia, Ducati Team

Fotoğraf: Gold and Goose / Motorsport Images

Francesco Bagnaia, Le Mans'da güçlü geçen hafta sonunu, pazar günkü yarışta ikinci sıradayken yaptığı kaza ile puansız tamamladı.

Pole pozisyonundan start alıp ilk turda beşinciliğe gerileyen İtalyan sürücü, kısa süre içinde toparlanarak şampiyona lideri Marco Bezzecchi'nin arkasında ikinci sıraya yükseldi. Ancak 16. turdaki ilk şikanda kaza yaparak yarış dışı kaldı. 

Bagnaia, Sky İtalya'ya yaptığı açıklamada şunları söyledi: "İyi çalıştık ve bu hafta sonu çok gelişme kaydettik. Bugünkü yarışta olmak istediğimiz yerdeydik, startta çok zorlanmamıza rağmen tekrar tempoma dönmeyi başardım."

Francesco Bagnaia, Ducati Team

Francesco Bagnaia, Ducati Team

Fotoğraf: Loic Venance / AFP via Getty Images

"Ne yazık ki küçük bir problem yaşadık ve tur tur ön taraftaki hissiyatımı kaybettim, tempoyu korumaya çalışırken zorlandım."

"Bunun nedeni biliyoruz, takım da bunun üzerinde çalışıyor. Bu bir sürücü hatası değil ve böyle şeyler olabilir.”

"Bu yüzden Barselona'ya geçen haftaya göre büyük bir adım atmış şekilde gireceğimize eminim. Umarım bir adım daha atıp Aprilia Racing ile aynı seviyeye ya da daha iyisine ulaşabiliriz."

Önceki haber Martin: "2024'tekinden daha iyi bir sürücüyüm"
Sonraki haber Miller ve Zarco, Suzuka 8 Saat'te yarışacaklar

Öne Çıkan Yorumlar