Bagnaia: "Eğer sıralamada ilk 10 dışında kalsaydım, garajda büyük bir karmaşa olurdu"
Francesco Bagnaia, Amerika Grand Prix'si hafta sonunda güçlü bir cuma performansı sergilemesine rağmen, Q2'ye doğrudan kalamamanın kendisi için iyi olmadığını söyledi.
Francesco Bagnaia, Austin’deki bir saatlik antrenman seansının ilk bölümlerinde kullanılmış Michelin lastiklerle uzun süre zirvede yer aldı.
Ancak rakipleri sıfır set yumuşak lastiklere geçtiğinde, Bagnaia sıralamada hızla gerileyerek bitime sadece iki dakika kala 15. sıraya kadar düştü.
Son bölümde yaptığı hızlı tur sayesinde Q2'ye 8. sıradan kalmayı başardı, ancak bu durum iki kez MotoGP şampiyonu için oldukça kritik bir kurtuluş oldu.
Bagnaia, temel temposunun güçlü olduğunu ve antrenmanın son bölümündeki tehlikenin küçük bir teknik problemden kaynaklandığını belirtti.
"Eğer ilk 10 dışında kalsaydım, garajda büyük bir karmaşa ve felaket olurdu çünkü her iki seansta da kullanılmış lastiklerle çok rekabetçiydik."
"Öğleden sonra daha da iyiydik. Rüzgar ve sıcaklık nedeniyle koşullar zordu ama istikrarlı ve hızlı olmayı başardık."
"Bugün ilk üç içinde olabileceğimi düşünüyordum ama küçük bir sorun yaşadık. İlk denememde istediğim gibi zorlayamadım, ikinci denemede ise sadece turu tamamlamaya çalıştım, risk almadım."
"Bu küçük problem sürüşümü biraz sınırladı ama bunlar olabilir. Cumartesi her şey düzelecek."
"Açıkçası hissiyat ve motosiklet iyi ama yarın bir adım daha atmamız gerekiyor."
Francesco Bagnaia, Ducati Team
Photo by: Gold and Goose Photography / LAT Images / via Getty Images
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar