Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Verstappen: "Araçta kendimi rahat hissettim"

Max Verstappen, Nürburgring 24 Saat yarışında takımı adına son sıralama turlarının üçüncü bölümüne kalmayı başarmasının ardından perşembe gecesi ıslak zemin ve zorlu koşullarda pistte attığı turlara dair hislerini paylaştı.

#3 Mercedes-AMG Team Verstappen Racing, Mercedes AMG GT3 EVO: Max Verstappen

#3 Mercedes-AMG Team Verstappen Racing, Mercedes AMG GT3 EVO: Max Verstappen

Fotoğraf: Red Bull Content Pool

Verstappen’in bu seanstaki temel hedefi ilk yedinin içinde yer alarak takımı pole mücadelesine taşımaktı. Dört kez dünya şampiyonu olan Formula 1 pilotu, son asıralama turlarının ikinci seansında (Top Qualifying 2) en hızlı altıncı zamanı kaydederek bu hedefe ulaştı.

Elde edilen bu sonuçla, pole pozisyonu mücadelesinde direksiyonu takım arkadaşı Daniel Juncadella devraldı ve ekip yarışa 4. sıradan başlama hakkı elde etti.

Seansın ardından konuşan Verstappen hislerini şu şekilde dile getirdi: "Araç içinde kendimi rahat hissettim. Elbette hedefimiz TQ3'e kalmaktı ancak pistteki rekabet düşünüldüğünde bunu başarmak hiç kolay değil.” 

“Mücadele inanılmaz zor, etrafta çok fazla hızlı araç var ama bir şekilde kendimizi pole mücadelesine taşımayı başardık.” 

“Son turumuz seansı geçmek için yeterliydi. Şansımıza pist kuruydu, araç kontrollüydü ve hedefimize ulaştık."

#3 Mercedes-AMG Team Verstappen Racing, Mercedes AMG GT3 EVO: Max Verstappen, Daniel Juncadella, Jules Gounon, Lucas Auer

#3 Mercedes-AMG Team Verstappen Racing, Mercedes AMG GT3 EVO: Max Verstappen, Daniel Juncadella, Jules Gounon, Lucas Auer

Fotoğraf: Marc Fleury

Dün akşam yapılan ikinci sıralama seansında da piste çıkan Verstappen, 3 numaralı Mercedes-AMG GT3 Evo aracını çok daha zorlu koşullarda test etme fırsatı buldu.

Hollandalı pilot o anları şu sözlerle aktardı: "Dün çok değişken hava koşulları vardı. Yağmur ve bastıran sisle muhtemelen olabilecek en kötü koşullarda ilk kez gece sürüşü deneyimi yaşadım. Ancak en azından yarışta beni nelerin bekleyebileceğine dair çok iyi bir fikir edinmiş oldum, bu açıdan verimliydi."

"Takım olarak son birkaç yarıştır ve bu hafta sonu boyunca elimizden gelen en iyi şekilde hazırlandığımızı düşünüyorum. Her şeye kalbini ve ruhunu koyan çok profesyonel bir ekiple çalışıyorum, umarım yarışta güzel bir sonuç elde edebiliriz." 

Önceki haber Nürburgring 24 Saat son sıralama turları: 24 saatlik yarışa Verstappen 4., Ayhancan 8. sıradan başlayacak
Sonraki haber Mercedes: "Verstappen tamamen başka bir seviye"

Öne Çıkan Yorumlar