Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Buemi, Berlin E-Prix'i eleştirdi: "Konvoy halinde bir yarış geçirdik"

Sébastien Buemi, Berlin E-Prix'teki yarış temposunu eleştirerek, sürücülerin yarışın büyük bölümünde adeta bir 'konvoy' halinde ilerlediğini söyledi.

Joel Eriksson, Envision Racing

Geçtiğimiz hafta sonu gerçekleşen Berlin E-Prix'de birçok pilot, enerji tasarrufu yapmak için bilinçli şekilde pozisyon kaybederek gerilere düştü ve bu durum pist üstünde büyük bir sıkışmaya yol açtı.

Cumartesi günü Nico Müller, bu stratejiyi mükemmel şekilde uygulayarak Formula E'deki ilk galibiyetini alırken, pazar günü de benzer taktikler devam etti. Hatta yarış galibi Mitch Evans da dahil olmak üzere bazı pilotlar, yarışa daha geriden başlayıp ilk bölümlerde enerji korumak için sıralama turlarında bilerek yavaş sürdüklerini itiraf etti.

Bunun sonucunda tüm grid ciddi şekilde birbirine yaklaştı. Bu yoğun sıkışma, temasları da beraberinde getirdi.

Sebastien Buemi, yarışın başlarında dört araçlık bir kazaya karışırken, ardından Citroën sürücüsü Nick Cassidy ile de temas yaşadı. Cassidy bu olayda ön kanadında hasar aldı.

Yarışın ardından Motorsport.com'a konuşan Buemi, "Bunu sevmiyorum."

"20 dakika boyunca konvoy halinde sürüyorsunuz ve tabii ki temas kaçınılmaz oluyor. Pistin yapısı işleri daha da kötüleştiriyor." yorumlarında bulundu. 

Sebastien Buemi, Envision Racing

Sebastien Buemi, Envision Racing

Photo by: Jordan McKean / LAT Images via Getty Images

Önceki haber Berlin E-Prix 2. yarış: Evans, kariyerinin 16. galibiyetine ulaştı!
Sonraki haber Webber: "Formula E, Gen4 ile 'en iyi versiyonuna' ulaşacak"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler