Formula 1’de sezonun 4. Yarışı Japonya GP Suzuka pistinde yapıldı. 2024 araçlarının performansını daha net görebileceğimiz yarışı Max Verstappen ciddi fark ile kazandı. Cihangir Perperik ve Kemal Şengül Japonya GP’yi değerlendirdi. Keyifli seyirler…
Bu Video Hakkında
Yorumlar