Wolff: “Russell ve Antonelli’nin mücadelesini keyifle izledik"
Mercedes takım patronu Toto Wolff, Kimi Antonelli’nin zaferi ve George Russell’ın yarış dışı kalmasının ardından takım için buruk bir gün olduğunu belirtti.
George Russell, Mercedes, Toto Wolff, Mercedes
Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images
İki pilotun pist üstündeki sert mücadelesine de değinen Wolff, yarış sonrası şu ifadeleri kullandı: "Takım olarak geçmişte de hem üzülüp hem sevindiğimiz pek çok an yaşadık.”
“Böyle anlarda bir pilotunuz adına son derece mutlu olurken, diğeri için kahroluyorsunuz.”
“Kimi bugün muazzam bir iş çıkardı ve kazanmayı hak etti. Lider giden George adınaysa büyük bir şanssızlık oldu.”
“Pistteki mücadelelerini büyük bir keyifle izledik.”
“Arkadaki grupla aramızdaki farkı koruduğumuz sürece bu mücadeleyi izlemek sorun değildi ama tabii ki işler her an ters de gidebilirdi.”
“Eğer arkamızdaki rakipler bize daha yakın olsaydı, hemen araya girip müdahale ederdik."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar