Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Wolff: “Russell ve Antonelli’nin mücadelesini keyifle izledik"

Mercedes takım patronu Toto Wolff, Kimi Antonelli’nin zaferi ve George Russell’ın yarış dışı kalmasının ardından takım için buruk bir gün olduğunu belirtti.

George Russell, Mercedes, Toto Wolff, Mercedes

George Russell, Mercedes, Toto Wolff, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images

İki pilotun pist üstündeki sert mücadelesine de değinen Wolff, yarış sonrası şu ifadeleri kullandı: "Takım olarak geçmişte de hem üzülüp hem sevindiğimiz pek çok an yaşadık.” 

“Böyle anlarda bir pilotunuz adına son derece mutlu olurken, diğeri için kahroluyorsunuz.” 

“Kimi bugün muazzam bir iş çıkardı ve kazanmayı hak etti. Lider giden George adınaysa büyük bir şanssızlık oldu.”

“Pistteki mücadelelerini büyük bir keyifle izledik.” 

“Arkadaki grupla aramızdaki farkı koruduğumuz sürece bu mücadeleyi izlemek sorun değildi ama tabii ki işler her an ters de gidebilirdi.” 

“Eğer arkamızdaki rakipler bize daha yakın olsaydı, hemen araya girip müdahale ederdik."

Önceki haber Verstappen: "Hedefimiz rakiplerden daha iyi gelişmek"
Sonraki haber Norris: "Yanlış lastiği seçtiğimizi ısınma turunda anladık"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler