Wolff: "Russell–Antonelli mücadelesi harika bir gösteriydi"
Toto Wolff, Mercedes pilotları arasında yaşanan sprint mücadelesi hakkında konuştu.
Toto Wolff, Mercedes
Fotoğraf: Clive Mason/Getty Images
Yarışın ilk turlarında Mercedes pilotları arasında kıyasıya bir liderlik mücadelesi yaşandı. 5. tur civarında Kimi Antonelli, cesur bir atakla takım arkadaşını geçmeye çalışsa da başarılı olamadı ve birden fazla kez pist dışına taşarak sonunda üçüncü sıraya geriledi.
Mercedes takım patronu Toto Wolff, Kanada Grand Prix'si sprint yarışında George Russell ile Kimi Antonelli arasında yaşanan bu mücadeleyi değerlendirdi.
Wolff, yarışın bu anlarını keyifle izlediğini belirterek olayı esprili bir dille yorumladı.
"Bu harika bir gösteriydi!"
"Sadece ikisi arasında değil, Lando ile de sert bir mücadele vardı. Bunu izlemekten gerçekten büyük keyif aldım."
George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes
Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images
"Bu anları gerçekten çok seviyorum, çünkü ders çıkarmamıza yardımcı oluyor ve 'Gelecekte bu tür durumlarla nasıl başa çıkacağız?' diye düşünmemizi sağlıyor."
"Kimse yarışı kaybetmek istemez, kimse birbiriyle temas etmek istemez ve bazen hedeflerimizi hatırlamamız için böyle küçük bir an gerekir. Şahsen bunun bir sprint yarışında gerçekleşmesini tercih ederim."
Wolff ayrıca, bu tür iç mücadelelerin risklerine de dikkat çekti ve Norris'in kazanma ihtimaline değindi.
"Eğer biraz fazla mücadele ederseniz, yarışı kaybedebilirsiniz."
"Eğer bu durum yarışın daha uzun bir bölümüne yayılmış olsaydı, Norris muhtemelen kazanabilirdi."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar