Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Wolff: "Bu zamana kadar kuralları kim eleştirdiyse Miami GP'nin ardından saklanmalı"

Toto Wolff, 2026 Formula 1 regülasyonlarına yönelik eleştiriler hakkında sert konuşarak, Miami Grand Prix sonrası yapılan şikayetleri anlamsız bulduğunu söyledi.

Toto Wolff, Mercedes

Toto Wolff, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bloxham / Motorsport Images

Son haftalarda yeni kurallara yönelik eleştiriler artarken, Miami'de yapılan değişikliklerin ardından bazı iyileşmeler görülse de pilotlar hâlâ iki önemli noktaya dikkat çekiyor: Sıralama turlarında limitte sürüşün hâlâ cezalandırılması ve hız farkları nedeniyle geçişlerin riskli olması. Özellikle ikinci konu, güvenlik açısından önemini koruyor.

Buna rağmen Mercedes takım patronu Toto Wolff, Miami yarışının ardından eleştirilere sert bir yanıt verdi: "Eğer hâlâ Miami yarışından şikayet eden biri varsa, gidip saklanmalı. Bu yarış Formula 1 için harika bir reklamdı."

"Şu anda motor regülasyonlarını değiştirmek gerektiğini söyleyen herkes, Formula 1'i değerlendirme biçimini sorgulamalı."

Rafael Nadal waves the chequered flag for Race winner Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Mario Renzi / Formula 1 via Getty Images

"Miami gerçekten çok heyecan vericiydi; hem liderlik mücadelesi hem de orta gruptaki mücadeleler vardı."

"Ancak orta vadede kuralları geliştirip optimize edebilir miyiz? Kesinlikle evet. Gösteriyi daha iyi hale getirmeye asla karşı değiliz."

"Özellikle düzlük hızlarında daha fazlasına ihtiyacımız var. Bu konuda cesur olmalıyız. Belki içten yanmalı motordan daha fazla performans elde edebiliriz. Bu harika olur, ancak bunun için zaman gerekir."

Önceki haber Piastri: "Mercedes'e yetişmek için yapmamız gerekenler var"
Sonraki haber Alonso: "Kanada'dan önce çözülmesi gereken önemli bir sorunumuz var"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler