Wolff: "Bu zamana kadar kuralları kim eleştirdiyse Miami GP'nin ardından saklanmalı"
Toto Wolff, 2026 Formula 1 regülasyonlarına yönelik eleştiriler hakkında sert konuşarak, Miami Grand Prix sonrası yapılan şikayetleri anlamsız bulduğunu söyledi.
Toto Wolff, Mercedes
Fotoğraf: Sam Bloxham / Motorsport Images
Son haftalarda yeni kurallara yönelik eleştiriler artarken, Miami'de yapılan değişikliklerin ardından bazı iyileşmeler görülse de pilotlar hâlâ iki önemli noktaya dikkat çekiyor: Sıralama turlarında limitte sürüşün hâlâ cezalandırılması ve hız farkları nedeniyle geçişlerin riskli olması. Özellikle ikinci konu, güvenlik açısından önemini koruyor.
Buna rağmen Mercedes takım patronu Toto Wolff, Miami yarışının ardından eleştirilere sert bir yanıt verdi: "Eğer hâlâ Miami yarışından şikayet eden biri varsa, gidip saklanmalı. Bu yarış Formula 1 için harika bir reklamdı."
"Şu anda motor regülasyonlarını değiştirmek gerektiğini söyleyen herkes, Formula 1'i değerlendirme biçimini sorgulamalı."
Fotoğraf: Mario Renzi / Formula 1 via Getty Images
"Miami gerçekten çok heyecan vericiydi; hem liderlik mücadelesi hem de orta gruptaki mücadeleler vardı."
"Ancak orta vadede kuralları geliştirip optimize edebilir miyiz? Kesinlikle evet. Gösteriyi daha iyi hale getirmeye asla karşı değiliz."
"Özellikle düzlük hızlarında daha fazlasına ihtiyacımız var. Bu konuda cesur olmalıyız. Belki içten yanmalı motordan daha fazla performans elde edebiliriz. Bu harika olur, ancak bunun için zaman gerekir."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar