Wolff: “Antonelli’nin startı kötüydü ama farkı yaratan temposu oldu”
Wolff, Japonya GP yarışındaki startla ilgili sorunları kabul ederken yarışta Antonelli’nin fark yarattığını söyledi.
Toto Wolff, Mercedes
Fotoğraf: Artur Widak / NurPhoto via Getty Images
Japonya GP’de Antonelli’nin birinci olmasının üzerine zafer serisini koruyan Mercedes, sezonun üçüncü yarışında da rakiplerine karşı üstünlüğünü sergiledi. Yarıştan sonra basına konuşan takım patronu Toto Wolff, günün değerlendirmesini yaptı.
“Startımız gerçekten iyi değildi ama artık bu gençler kariyerlerine otomatik araçlarla başlıyor! Debriyajı hızlıca bırakmak yerine yavaş ve kontrollü bırakmayı öğrenmeleri gerekiyor. F1 araçları sürüş açısından en zorlayıcı araçlardır. Startlarımız genel olarak ortalama seviyede fakat bunu geliştirmemiz şart.”
“Yarışta aracın iyi kalkamamasında pilotun da büyük payı vardı. Patinajı ilk bakışta iyi görünüyordu ama hızlı değildi. Fakat yarış içindeki önemli anlarda gerçekten çok hızlıydı ve kararları doğruydu, bu sayede durumu toparladı.”
Antonelli’nin hafta sonu boyunca George Russell’a karşı tempo avantajı sorulduğunda ise Wolff şöyle cevap verdi. “Bence tablo biraz karışık. Takım olarak yaptığımız bir hata George’u dezavantajlı duruma soktu. Q1’den itibaren artık yeterince iyi değildi ve bugün de bununla baş etmek zorunda kaldı.”
“Eşit şartlarda çok daha yakın olurlardı ama iş tamamen tempoya kaldığında, Leclerc’e karşı pozisyonu korumayı tercih ettik. Bu sırada Kimi kusursuz turlar atıyordu ve farkı yaratan da bu oldu. George’un aracı ise mükemmel değildi.”
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar