Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Wolff: “Antonelli’nin startı kötüydü ama farkı yaratan temposu oldu”

Wolff, Japonya GP yarışındaki startla ilgili sorunları kabul ederken yarışta Antonelli’nin fark yarattığını söyledi.

Toto Wolff, Mercedes

Toto Wolff, Mercedes

Fotoğraf: Artur Widak / NurPhoto via Getty Images

Japonya GP’de Antonelli’nin birinci olmasının üzerine zafer serisini koruyan Mercedes, sezonun üçüncü yarışında da rakiplerine karşı üstünlüğünü sergiledi. Yarıştan sonra basına konuşan takım patronu Toto Wolff, günün değerlendirmesini yaptı.

“Startımız gerçekten iyi değildi ama artık bu gençler kariyerlerine otomatik araçlarla başlıyor! Debriyajı hızlıca bırakmak yerine yavaş ve kontrollü bırakmayı öğrenmeleri gerekiyor. F1 araçları sürüş açısından en zorlayıcı araçlardır. Startlarımız genel olarak ortalama seviyede fakat bunu geliştirmemiz şart.”

“Yarışta aracın iyi kalkamamasında pilotun da büyük payı vardı. Patinajı ilk bakışta iyi görünüyordu ama hızlı değildi. Fakat yarış içindeki önemli anlarda gerçekten çok hızlıydı ve kararları doğruydu, bu sayede durumu toparladı.”

Antonelli’nin hafta sonu boyunca George Russell’a karşı tempo avantajı sorulduğunda ise Wolff şöyle cevap verdi. “Bence tablo biraz karışık. Takım olarak yaptığımız bir hata George’u dezavantajlı duruma soktu. Q1’den itibaren artık yeterince iyi değildi ve bugün de bununla baş etmek zorunda kaldı.”

“Eşit şartlarda çok daha yakın olurlardı ama iş tamamen tempoya kaldığında, Leclerc’e karşı pozisyonu korumayı tercih ettik. Bu sırada Kimi kusursuz turlar atıyordu ve farkı yaratan da bu oldu. George’un aracı ise mükemmel değildi.”

Önceki haber Hamilton: "Yarış boyunca güç eksikliği yaşadım"
Sonraki haber Hadjar: “Aracı sürmek hem zor hem de tehlikeliydi”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler