Wheatley: "Araçta önemli ilerlemeler kaydediyoruz"
Audi takım patronu Jonathan Wheatley, takımın operasyonel sorunlarını ortadan kaldırmasının ardından önemli bir ilerleme kaydettiğine inandığını söyledi.
Jonathan Wheatley, Audi F1 Team
Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images
Barselona'daki shakedown testinde takım, ortaya çıkan sorunlar nedeniyle sınırlı tur atabilmişti.
Ancak Alman üretici, Bahreyn testlerinde sorunsuz şekilde 344 tur tamamlamayı başardı ve dikkat çekici yeni bir sidepod tasarımını da piste çıkardı.
Barselona'nın ardından Audi projesinin başındaki Mattia Binotto yapılacaklar listesini kariyerinde gördüğü 'en uzun liste' olarak tanımlamıştı.
Jonathan Wheatley, ise şunları söyledi: "Bence gremlin'ler (hataya veya ekipman arızasına neden olan yaramaz bir cüce) hâlâ etrafta ama onları çekiçle eziyoruz."
Gabriel Bortoleto, Audi F1 Team
Fotoğraf: AG Photo
"Bu nesil aracı piste çıkaran ilk takımdık. Kendi güç ünitemizi ve şanzımanımızı geliştirdik, diğer takımların ise 20 yıllık şanzıman deneyimi var. Barselona'dan bu yana attığımız adımlar çok büyük."
"Barcelona'da operasyonlarımız bana biraz hantal görünüyordu ama her şey yerine oturmaya başlıyor."
Binotto’nun sözünü ettiği 'en uzun liste'nin gerçekten kısalıp kısalmadığı sorulduğunda ise Wheatley bunun aslında hiç bitmeyen bir süreç olduğunu söyledi: "Benim yapılacaklar listeme benziyorsa sürekli uzuyordur. Bir sürü maddeyi siliyorsunuz ama ardından 10 tane daha ekliyorsunuz."
"Bu harika bir şey; bu işte asla sıkılmazsınız. Liste hiçbir zaman tamamen bitmez — zaten bittiği gün benim de bırakacağım gündür."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar