Webber: "Formula 1'in Verstappen'e ihtiyacı var"
Eski Red Bull Racing pilotu ve şu anda Oscar Piastri'nin menajerliğini yapan Mark Webber'e göre Formula 1'in, Max Verstappen'i sporda tutmaya ihtiyacı var.
Max Verstappen, Red Bull Racing
Fotoğraf: Mark Thompson / Getty Images
Mark Webber, Max Verstappen'in karakterinden rakip pilotların seviyesini yükseltme yeteneğine kadar birçok açıdan spor için kritik bir figür olduğunu düşünüyor.
Hollandalı pilotun geleceği ise şu ana kadar 2026 Formula 1 sezonunun en büyük gündem maddelerinden biri oldu. Verstappen, yeni kurallara çok fazla eleştiride bulundu ve bazı röportajlarında spordan memnun olmadığı taktirde emekliliği düşünebileceğinin sinyallerini verdi.
Webber, RacingNews365'e yaptığı açıklamada Verstappen'in geleceği hakkında konuştu.
Mark Webber in the paddock
Fotoğraf: Kym Illman / Getty Images
Webber, "Spora genel olarak baktığınızda, Verstappen gibi karakterler Formula 1'in ihtiyaç duyduğu insanlar. Böyle kişilere ihtiyacımız var."
"İnsanlar televizyonu Max Verstappen için açıyor ve Liberty bunu biliyor. O önemli biri."
"Max'i Formula 1'de tutmamız gerçekten çok önemli çünkü o griddeki her pilotun seviyesini yükseltiyor. Formula 1'in özü de budur. Sürekli olarak gelişmek zorundasınız."
"Bu yüzden elbette Max’in Formula 1’de kalmasını istiyorum." dedi.
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar