Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Webber: "Formula 1'in Verstappen'e ihtiyacı var"

Eski Red Bull Racing pilotu ve şu anda Oscar Piastri'nin menajerliğini yapan Mark Webber'e göre Formula 1'in, Max Verstappen'i sporda tutmaya ihtiyacı var.

Max Verstappen, Red Bull Racing

Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Mark Thompson / Getty Images

Mark Webber, Max  Verstappen'in karakterinden rakip pilotların seviyesini yükseltme yeteneğine kadar birçok açıdan spor için kritik bir figür olduğunu düşünüyor.

Hollandalı pilotun geleceği ise şu ana kadar 2026 Formula 1 sezonunun en büyük gündem maddelerinden biri oldu. Verstappen, yeni kurallara çok fazla eleştiride bulundu ve bazı röportajlarında spordan memnun olmadığı taktirde emekliliği düşünebileceğinin sinyallerini verdi. 

Webber, RacingNews365'e yaptığı açıklamada Verstappen'in geleceği hakkında konuştu.

Mark Webber in the paddock

Mark Webber in the paddock

Fotoğraf: Kym Illman / Getty Images

Webber, "Spora genel olarak baktığınızda, Verstappen gibi karakterler Formula 1'in ihtiyaç duyduğu insanlar. Böyle kişilere ihtiyacımız var."

"İnsanlar televizyonu Max Verstappen için açıyor ve Liberty bunu biliyor. O önemli biri."

"Max'i Formula 1'de tutmamız gerçekten çok önemli çünkü o griddeki her pilotun seviyesini yükseltiyor. Formula 1'in özü de budur. Sürekli olarak gelişmek zorundasınız."

"Bu yüzden elbette Max’in Formula 1’de kalmasını istiyorum." dedi.

Önceki haber McLaren, Ferrari'nin 'Macarena' kanadını kullanabilir
Sonraki haber Bearman: “Artık fikirlerimi söylemekten çekinmiyorum”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler