Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Watanabe: "Verstappen bizim için çok şey ifade ediyordu, tıpkı Senna gibi"

Koji Watanabe, Red Bull Racing ile yedi yıllık ortaklıklarının ardından Max Verstappen'i övdü.

Max Verstappen, Red Bull Racing

Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Erik Junius

2025 Abu Dabi Grand Prix'si, Red Bull için özel bir yarış oldu.

Milton Keynes merkezli ekip burada yalnızca üst üste beşinci pilotlar şampiyonluğu mücadelesini vermekle kalmadı, aynı zamanda dışarıdan tedarik edilen bir güç ünitesiyle yarıştığı son GP'sine de çıktı. Yas Marina'da, Honda ile olan iş birliği resmen sona erdi.

Japon üretici 2026’dan itibaren motorlarını Aston Martin'e sağlayacak, Red Bull ise Ford'un desteğiyle kendi güç ünitesini üretecek.

Watanabe konuyla ilgili şunları söyledi: "Red bull ile her zaman aynı hedefi paylaştık: Zirveye ulaşmak."

"Verstappen gibi olağanüstü bir pilotla çalışma fırsatı bulduğum için son derece minnettarım. Takımımıza her zaman dürüstlük ve saygıyla yaklaşan bir pilot oldu. Bu, onun çok değer verdiğimiz bir yönü. İş birliğimizin bu kadar iyi işlemesinin nedeni de buydu."

"Yedi yıl birlikte çalıştıktan sonra Abu Dabi gerçekten çok duygusal bir hafta sonu oldu. Bir yandan yeni maceralarımıza başlamayı dört gözle bekliyoruz, ancak bu aynı zamanda biraz da hüzünlü bir andı."

"Max, Japonya’da inanılmaz derecede popüler. İnsanlar onu artık Honda ile özdeşleştiriyor; tıpkı Senna döneminde olduğu gibi. Şirketimiz için çok şey ifade etti. Onun tutumu ve mühendislerimize duyduğu güven her zaman motive ediciydi."

"Max, her zaman kalbimizde olacak."

Önceki haber Bortoleto: "Audi'nin güç ünitesini ilk çalıştırdığımızda tüylerim diken diken oldu"
Sonraki haber Gasly, Formula 1’e geçiş sürecinde yaşadıklarını yıllar sonra anlattı

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler