Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Waché: "Elimizdeki performansı kullanamadık"

Kanada GP sprint sıralama turlarında Max Verstappen'in yaşadığı sorunların ardından Red Bull Teknik Direktörü Pierre Waché, açıklamalar yaptı.

Pierre Wache, Teknik Direktör, Red Bull Racing

Pierre Wache, Teknik Direktör, Red Bull Racing

Fotoğraf: Mark Thompson - Getty Images

Monreal'deki sprint sıralamasının ardından konuşan Waché, hafta sonunun gidişatını ve Verstappen'in yaşadığı sıkıntıları şu sözlerle değerlendirdi: "Antrenman seanslarında hem sıralama turları hem de uzun sürüşler için hafta sonunun geri kalanına yönelik olabildiğince çok şey öğrenmeye çalıştık.” 

“Yapmamız gereken şeyleri biliyorduk, yönümüz belliydi ancak lastikleri istediğimiz çalışma aralığına getirmek çok zor oldu. Sprint sıralaması umduğumuz gibi gitmedi."

"Max’in aracıyla ile ilgili bir sorun yaşadık; seans ilerledikçe performansı kötüleşti, şimdi bunun nedenini anlamamız gerekiyor. Bence elimizde kullanabileceğimiz daha fazla performans vardı ama bugün bunu açığa çıkarmayı başaramadık."

Önceki haber Leclerc: "Virajlara resmen dua ederek giriyorum"
Sonraki haber McLaren, yeni güncellemesini son anda kullanmama kararı aldı

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler