Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Verstappen: “Tünelin ucunda ışık var”

Max Verstappen, Miami sıralama turlarında ikinci olduktan sonra aracın gelişiminden memnun olduğunu söyledi.

Max Verstappen, Red Bull Racing

Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Rudy Carezzevoli / Getty Images

Sıralama turlarında güçlü bir tempo yakalayan dört kez dünya şampiyonu Max Verstappen, geliştirmelerin ardından araçla daha uyum içinde olduğunu dile getirdi. 

“Başından beri benim için önemli iki şey vardı; denge ve hız. Öncelikle araç geçtiğimiz yarışlarda iyi değildi ama aynı zamanda ben de araçta kendimi rahat hissetmiyordum. Son birkaç haftadır takım araca güncellemeler getirmek ve beni araçta daha rahat hissettirmek için çok yoğun çalıştı.”

“Bunun karşılığını almaya başladık, artık aracı daha fazla kontrol edebildiğimi hissediyorum ve bu da limitleri daha fazla zorlayabilmemi sağlıyor. Güncellemeler işe yaradı. Yarış başlangıcında ön sırada olmak beklediğimden çok daha iyi hissettirdi.”

Yarış ve yağmur ihtimali içinse Verstappen şöyle konuştu: “Öncelikle iyi bir start yapmamız gerekiyor. Bu yıl çok fazla iyi startım olmadı. Buna bakacağız, yarın hava şartlarının nasıl olacağını göreceğiz. Ama bulunduğumuz noktadan zaten çok memnunum. Buradan itibaren tünelin ucunda bir ışık var ve rakiplerle aramızdaki farkı kapatmaya devam edebiliriz.”

“Sprint yarışında önümde başka araç yokken yarış tempom fena değildi. Yarın tamamen farklı bir gün olacak.”

 

Önceki haber Antonelli: "Yeniden pole'de olmak harika!
Sonraki haber Leclerc: "Yeterince hızlı değiliz, gelişmemiz gerek"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler