Verstappen: “Tünelin ucunda ışık var”
Max Verstappen, Miami sıralama turlarında ikinci olduktan sonra aracın gelişiminden memnun olduğunu söyledi.
Max Verstappen, Red Bull Racing
Fotoğraf: Rudy Carezzevoli / Getty Images
Sıralama turlarında güçlü bir tempo yakalayan dört kez dünya şampiyonu Max Verstappen, geliştirmelerin ardından araçla daha uyum içinde olduğunu dile getirdi.
“Başından beri benim için önemli iki şey vardı; denge ve hız. Öncelikle araç geçtiğimiz yarışlarda iyi değildi ama aynı zamanda ben de araçta kendimi rahat hissetmiyordum. Son birkaç haftadır takım araca güncellemeler getirmek ve beni araçta daha rahat hissettirmek için çok yoğun çalıştı.”
“Bunun karşılığını almaya başladık, artık aracı daha fazla kontrol edebildiğimi hissediyorum ve bu da limitleri daha fazla zorlayabilmemi sağlıyor. Güncellemeler işe yaradı. Yarış başlangıcında ön sırada olmak beklediğimden çok daha iyi hissettirdi.”
Yarış ve yağmur ihtimali içinse Verstappen şöyle konuştu: “Öncelikle iyi bir start yapmamız gerekiyor. Bu yıl çok fazla iyi startım olmadı. Buna bakacağız, yarın hava şartlarının nasıl olacağını göreceğiz. Ama bulunduğumuz noktadan zaten çok memnunum. Buradan itibaren tünelin ucunda bir ışık var ve rakiplerle aramızdaki farkı kapatmaya devam edebiliriz.”
“Sprint yarışında önümde başka araç yokken yarış tempom fena değildi. Yarın tamamen farklı bir gün olacak.”
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar