Verstappen: "Sarsıntıdan gaz pedalına tam basamadım"
Kanada sprint sıralama turlarının ardından basına konuşan Max Verstappen, araçtaki sarsıntı ve süspansiyon problemlerine isyan etti.
Max Verstappen, Red Bull Racing
Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images
Rakipleri Mercedes, McLaren ve Ferrari'nin gerisinde kalan Verstappen, seans sonrası yaptığı açıklamalarda yaşadığı sıra dışı konfor sorununu şu çarpıcı sözlerle anlattı: "Aracın içindeki hissiyat hiç iyi değildi.”
“Aracın sürüş kalitesi ve sarsıntılarla çok büyük sorun yaşadım. Tümseklerin üzerinden geçerken gaza tam basamıyordum çünkü sarsıntıdan ayağım havalanıyordu.”
“Bu durum istikrarlı turlar atabilmemi çok zorlaştırdı: kesinlikle derinlemesine incelememiz gereken bir konu."
Cuma sabahından sprint sıralamasına kadar hiçbir gelişim kaydedemediklerini belirten Verstappen, hafta sonunun kalanı için karamsar konuştu: "Sabah seansından sonra ileriye doğru bir adım atamadık, o kısım hiç iyi geçmedi.”
“Haliyle sprint yarışı için bu ayarlara mahkum kalmış durumdayız. Ancak anlamamız ve çözmemiz gereken şeyler var; umarım asıl yarışın sıralama turlarına kadar aracı biraz daha iyi bir hale getirebiliriz.”
“Hafta sonunun geri kalanının ne kadar zorlu geçeceğini ise gerçekten bilmiyorum, göreceğiz."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar