Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Verstappen: "RB22'nin potansiyeline inanıyorum"

Max Verstappen, zorlu geçen sezon başlangıcına rağmen Red Bull’un 2026 aracının önemli bir potansiyele sahip olduğunu vurguladı.

Max Verstappen, Red Bull Racing

Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Marcel van Dorst / EYE4images / NurPhoto via Getty Images

Sezonun ilk üç yarışının ardından Max Verstappen, yalnızca 12 puan toplayabildi ve şampiyonada 9. sıraya yerleşti. 

RB22 aracı, Verstappen ve takım arkadaşı Isack Hadjar'ı orta grubun ön sıralarında mücadele etmeye zorlarken, Mercedes, Ferrari ve McLaren üçlüsünün oldukça gerisinde kalmalarına neden oldu.

Verstappen, araçla ilgili şunları söyledi: "Açıkçası araçta çok fazla potansiyel olduğunu düşünüyorum."

"Sadece yanlış giden bazı şeyleri anlamamız gerekiyor."

"Sadece çalışmaya devam etmemiz, her yarışta araca daha fazla performans kazandırmaya çalışmamız gerekiyor."

"Nisan arası, geriye dönüp daha fazla analiz yapmak için iyi bir fırsat sundu. Miami'de daha iyi olmak için bunu değerlendirmek çok önemli."

Önceki haber Piquet Jr.: "Hamilton'da sevgi, hırs ve tutku eksik"
Sonraki haber Susie Wolff'ten Doriane Pin'e duygusal mesaj: "Testte her anın tadını çıkar"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler