Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Verstappen: "Mercedes pilotların yarışmasına izin verdi, olması gereken de bu"

Yarıştaki Antonelli ve Russell arasında yaşanan mücadelenin ardından Verstappen, takım arkadaşlarını serbest bırakan Mercedes yönetimini takdir etti.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes, Max Verstappen, Red Bull Racing

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes, Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Brett Farmer / LAT Images via Getty Images

Pazar günkü yarışın ilk yarısına damga vuran ve Russell’ın 30. turda motor arızasıyla veda etmesine kadar süren Mercedes düellosu, arkalarındaki Max Verstappen’e de seyir zevki yaşattı. 

Yarışta liderlik Antonelli ve Russell arasında defalarca el değiştirirken takım arkadaşları, yoğun baskı altında bazı hatalar da yaptılar.

Mercedes yönetiminin, son virajdaki lastik kilitlenmelerine ve teker tekere temasa rağmen rekabete müdahale etmemesi, rakiplerinin de takdirini topladı.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes, George Russell, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes, George Russell, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

Russell'ın yarış dışı kalmasıyla bu sezon ilk kez podyuma çıkan ve yarışı üçüncü sırada tamamlayan Red Bull pilotu Max Verstappen, yarış sonrasında basına verdiği demeçte Toto Wolff'ün yaklaşımını övdü: "Tam önümde gerçekleştiği için mücadelenin bir kısmına şahit oldum, izlemesi gerçekten çok eğlenceliydi!” 

“Yarışmalarına izin vermiş olmaları çok güzel, zaten olması gereken de tam olarak bu."

Geçtiğimiz yıl McLaren pilotları Lando Norris ve Oscar Piastri arasında yaşanan şampiyonluk savaşının ardından, bu yıl da benzer bir senaryo Mercedes garajında yaşanıyor. Montreal’e getirilen büyük güncelleme paketiyle gridin geri kalanına gözdağı veren Mercedes'te Toto Wolff, yaklaşık on yıl önce yaşanan Lewis Hamilton - Nico Rosberg krizinin bir benzerini engellemek istiyor.

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images

Hafta sonu boyunca garaj içindeki tansiyonun gözle görülür şekilde artmasına ve pist üstündeki temaslara rağmen, hem Antonelli hem de Russell yarıştan sonra yaptıkları açıklamalarda bu mücadeleden keyif aldıklarını dile getirmiş, karşılıklı saygıyı koruduklarını söylemişti.

Önceki haber Hamilton: "F1'i seviyorum, dünyanın en iyi işine sahibim"
Sonraki haber Hamilton: "Tarihin en iyilerinden biriyle ikincilik mücadelesi vermek harikaydı” 

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler