Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Verstappen: "Lambiase'yi takımda tutmaya çalışmak aptallık olurdu"

Max Verstappen, yarış mühendisi Gianpiero Lambiase'nin Red Bull'dan ayrılığı hakkında konuştu.

Max Verstappen, Red Bull Racing

Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Mark Thompson / Getty Images

Nisan ayının başında yapılan resmi açıklamayla Gianpiero Lambiase'nin 2028 yılında McLaren'a geçeceği duyuruldu. 

Lambiase, takıma 'Yarış Operasyonları Direktörü' olarak katılacak ve görevinde doğrudan takım patronu Andrea Stella'ya bağlı çalışacak.

Uzun süredir birlikte çalıştığı yarış mühendisi Gianpiero Lambiase'nin takımdan ayrılması hakkında konuşan Max Verstappen, aralarında açık ve dürüst bir ilişki olduğunu vurguladı.

Max Verstappen, Red Bull Racing

Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Mark Thompson / Getty Images

Verstappen, "Daha önce de söylemiştim ama tekrar söyleyeyim: Onunla çok açık bir ilişkimiz vardı. Ona gerçekten en iyisini diliyorum, aramızda hiçbir kötü duygu yok."

"Aldığı teklifi de düşünürsek, onu takımda tutmaya çalışmak aptallık olurdu. Konu her zaman ben değilim, burada onun kariyeri ve ilerlemesi de söz konusu. Yani benim için, bu gerçekten çok kolay bir karardı." yorumlarında bulundu.

Japonya'da yaptığı kendi emekliliğiyle ilgili açıklamalar hakkında da konuşan Verstappen, henüz net bir karar almadığını belirtti: "Bu konuda yeni bir şey yok."

"Bu süreçte başka şeylerle meşguldüm, ama karar vermek için hâlâ zamanım var ve acele etmiyorum."

Önceki haber Leclerc: “Güncellemeler dengeleri tamamen değiştirmez”
Sonraki haber Hamilton: “Takıma alışmak zaman aldı ama şu anki uyumumuz en üst seviyede”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler