Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Verstappen: "Hedefimiz rakiplerden daha iyi gelişmek"

Kanada Grand Prix yarışını 3. sırada tamamlayarak Red Bull adına sezonun ilk podyumunu kazanan Max Verstappen, yarışın ardından basına konuştu.

Max Verstappen, Red Bull Racing

Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Mark Thompson / Getty Images

Zorlu bir hafta sonunun ardından podyuma çıkan dört kez dünya şampiyonu Max Verstappen, yarış sonrası şu açıklamaları yaptı: "Pistte harika mücadelelere dahil oldum.” 

“Ön grupta yarışmak her zaman daha iyi hissettiriyor. Bizim adımıza sezonun ilk podyumunu almak gerçekten çok pozitif bir adım oldu. Bundan dolayı mutluyum.” 

“Yarışın sonunda Lewis ile güzel bir mücadelemiz oldu.”

“İşleri yolunda olmadığı bir hafta sonunda podyuma çıkabilmek çok iyi bir sonuç. Şimdi rakiplerimizden daha iyi bir şekilde gelişmeye devam etmemiz gerekiyor. Hedefimiz bu.” 

“Gelecek yarışlarda neler yapabileceğimizi göreceğiz."

Önceki haber Russell: “Sözün bittiği yerdeyim”
Sonraki haber Wolff: “Russell ve Antonelli’nin mücadelesini keyifle izledik"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler