Verstappen: "Hedefimiz rakiplerden daha iyi gelişmek"
Kanada Grand Prix yarışını 3. sırada tamamlayarak Red Bull adına sezonun ilk podyumunu kazanan Max Verstappen, yarışın ardından basına konuştu.
Max Verstappen, Red Bull Racing
Fotoğraf: Mark Thompson / Getty Images
Zorlu bir hafta sonunun ardından podyuma çıkan dört kez dünya şampiyonu Max Verstappen, yarış sonrası şu açıklamaları yaptı: "Pistte harika mücadelelere dahil oldum.”
“Ön grupta yarışmak her zaman daha iyi hissettiriyor. Bizim adımıza sezonun ilk podyumunu almak gerçekten çok pozitif bir adım oldu. Bundan dolayı mutluyum.”
“Yarışın sonunda Lewis ile güzel bir mücadelemiz oldu.”
“İşleri yolunda olmadığı bir hafta sonunda podyuma çıkabilmek çok iyi bir sonuç. Şimdi rakiplerimizden daha iyi bir şekilde gelişmeye devam etmemiz gerekiyor. Hedefimiz bu.”
“Gelecek yarışlarda neler yapabileceğimizi göreceğiz."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar