Verstappen: "Griddeki orta grup, 'vahşi orman' hissiyatı veriyor"
Max Verstappen, Carlos Sainz'ın Miami Grand Prix’nin ilk turlarındaki agresif sürüşüne yönelik eleştirilerine 'vahşi orman' benzetmesiyle yanıt verdi.
Max Verstappen, Red Bull Racing
Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images
Miami'de ikinci sıradan start alan Max Verstappen, Charles Leclerc ile mücadelesi sırasında 2. virajda spin atarak gerilere düştü ve puan barajının sınırındaki pozisyonlara kadar geriledi. Bu noktada Williams pilotları Sainz ve Alex Albon ile karşı karşıya geldi.
İlk turun sonunda Verstappen, eski Toro Rosso takım arkadaşı Sainz'a iç taraftan agresif bir atak yaptı.
İki pilot arasındaki tekerlek tekerleğe mücadele sonrası Sainz, yarışın ilk bölümünü şöyle değerlendirdi: "Yılın en iyi startlarından birini aldım ama önümde Max Verstappen pist dışına çıkınca yavaşlamak zorunda kaldım."
Andrea Kimi Antonelli, Mercedes, Charles Leclerc, Ferrari, Max Verstappen, Red Bull Racing
Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images
"Orada oldukça agresif bir hamle yaptı ve beni pist dışına itti. Bu yüzden üç pozisyon kaybettim, bu da sinir bozucuydu."
"Yani bir turda iyi bir startı çöpe atmış oldum ama sonrasında sakin kaldım. Benim aksime herkes çok agresif yarışıyordu, sanki birçok kişi kaza yapmaya gelmiş gibiydi."
"Saygısızlık etmek istemem ama Max'in 17. virajdaki hamlesi çok agresifti. Sanki orta grupta olduğumuz için ona karşı koyamayacağımızı ve bir noktada yol vereceğimizi biliyordu."
"Muhtemelen spin sonrası yaşadığı hayal kırıklığıyla mümkün olduğunca hızlı şekilde öne dönmek istiyordu ama sonuçta bu yarış."
Verstappen ise Sainz'ın bu sözleri hakkında kendisine yöneltilen soruya kısa bir yanıt verdi: "Bilmiyorum, orta grup biraz vahşi orman gibi. Ne söyleyeceğimi bilmiyorum."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar