Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Stroll: "F1'den ayrılmayacağım, takıma hâlâ inanıyorum"

Lance Stroll, sporun yanlış yöne gittiğini savunsa da, buna rağmen Formula 1'den ayrılmayı düşünmüyor.

Lance Stroll, Aston Martin Racing

Lance Stroll, Aston Martin Racing

Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images

Genellikle medyada fazla konuşmamasıyla bilinen Lance Stroll, Miami GP hafta sonunda yeni nesil araçlarla ilgili memnuniyetsizliğini gizlemedi.

Kanadalı pilot, eleştirisini şu sözlerle dile getirdi: "Formula 1'in olması gereken şeyden kilometrelerce uzağız."

"Sanki bunun olacağını daha önceden görmemişiz gibi davranılıyor ama durum öyle değil. Son bir buçuk yıldır herkes bunu defalarca kez söyledi. Yere basma kuvvetini azaltıp bu batarya sistemlerini eklerseniz ortaya iyi bir şey çıkmayacağı zaten konuşuluyordu."

"Şimdi de tam olarak beklediğimiz şeyi yaşıyoruz."

Lance Stroll, Aston Martin Racing

Lance Stroll, Aston Martin Racing

Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images

"Muhtemelen bu durum şu anda Aston Martin için daha da sinir bozucu ama Formula 1 böyle bir yer."

Takımın yaşadığı performans sorunlarına rağmen Stroll, Formula 1'den ayrılmayı düşünmediğini de net şekilde dile getirdi.

"Ayrılmayı düşünmüyorum çünkü bu projeye inanıyorum, hâlâ inanmak için birçok sebebim var."

"Adrian Newey aramıza katıldı, yeni fabrikamız ve yeni rüzgâr tünelimiz var. Bu takımın çok büyük potansiyeli olduğuna inanıyorum."

"İki ya da üç yıl sonra koltukta oturup iki yeşil aracın önde mücadele ettiğini görmek ve bunun parçası olmamak beni rahatsız eder. O aracın içinde ben olmak istiyorum."

Önceki haber Alonso umutlu: "Gelecek yıl çok daha güçlü olacağız"
Sonraki haber Costa, Hamilton’ın 8. şampiyonluğu hakkındaki düşüncelerini paylaştı

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler