Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Stella: “Yarışı kazanma fırsatımız vardı”

McLaren takım patronu Andrea Stella, Miami yarışının ardından strateji hatalarına rağmen mutlu hissettiğini söyledi.

Andrea Stella, McLaren

Andrea Stella, McLaren

Fotoğraf: Ryan Pierse / Getty Images

Andrea Stella, Miami Gp’nin ardından 2. ve 3. sırada yer alan pilotlarını tebrik etti ve yarışla ilgili düşüncelerini basınla paylaştı.

“Bence yüzde yüz kazanma fırsatımız vardı.”

“Bizden biraz daha hızlı olan bir rakip tarafından zorlanıyorduk, aynı zamanda hava durumunu da takip ediyorduk fakat Kimi pite girdiğinde attığı çıkış turunun bu kadar iyi olacağını beklemiyorduk; gerçekten inanılmazdı. Biz turlarımızda o performansı yakalayamadık, uygulamada muhtemelen biraz zaman kaybettik.”

“Daha iyisini yapabilirdik ama yine de çok mutluyuz. Bu hafta sonundan alabildiğimiz tüm pozitif şeyleri alıyoruz. Buradayız, önümüzdeki yarışlar için gelecek yeni parçalar var, bu yüzden heyecan verici bir döneme giriyoruz diyebilirim.”

Genel olarak hafta sonundan memnun olup olmadığı sorulduğunda Stella şöyle dedi: “Yüzde yüz memnunuz. Nereden geldiğimizi unutmamalıyız. Sezona oldukça zor bir başlangıç yaptık ve buna başarıyla tepki verdik, bazı sorunlarımızı çözdük, diğerlerini de çözmeye devam edeceğiz.”

“Her zaman kendi kendimize şunu söyledik: “Nerede olursak olalım, neler yapabileceğimizi biliyoruz.” Bence bunu da gösterdik. Aracın farklı alanlarına getirdikleri güncellemeler ve bizi rekabetçi hale getiren sıkı çalışmaları için tüm takıma çok teşekkür ederim.”

“Bence Mercedes hâlâ biraz avantajlı ama bu seviyede olmak, rekabetçi olmak çok güzel ve şampiyonan henüz başındayız.”

 

Önceki haber Leclerc: "Kendimi hayal kırıklığına uğrattım"
Sonraki haber Wolff: "Başarıya kapılıp gitmemek en önemlisi"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler