Stella: “Yarışı kazanma fırsatımız vardı”
McLaren takım patronu Andrea Stella, Miami yarışının ardından strateji hatalarına rağmen mutlu hissettiğini söyledi.
Andrea Stella, McLaren
Fotoğraf: Ryan Pierse / Getty Images
Andrea Stella, Miami Gp’nin ardından 2. ve 3. sırada yer alan pilotlarını tebrik etti ve yarışla ilgili düşüncelerini basınla paylaştı.
“Bence yüzde yüz kazanma fırsatımız vardı.”
“Bizden biraz daha hızlı olan bir rakip tarafından zorlanıyorduk, aynı zamanda hava durumunu da takip ediyorduk fakat Kimi pite girdiğinde attığı çıkış turunun bu kadar iyi olacağını beklemiyorduk; gerçekten inanılmazdı. Biz turlarımızda o performansı yakalayamadık, uygulamada muhtemelen biraz zaman kaybettik.”
“Daha iyisini yapabilirdik ama yine de çok mutluyuz. Bu hafta sonundan alabildiğimiz tüm pozitif şeyleri alıyoruz. Buradayız, önümüzdeki yarışlar için gelecek yeni parçalar var, bu yüzden heyecan verici bir döneme giriyoruz diyebilirim.”
Genel olarak hafta sonundan memnun olup olmadığı sorulduğunda Stella şöyle dedi: “Yüzde yüz memnunuz. Nereden geldiğimizi unutmamalıyız. Sezona oldukça zor bir başlangıç yaptık ve buna başarıyla tepki verdik, bazı sorunlarımızı çözdük, diğerlerini de çözmeye devam edeceğiz.”
“Her zaman kendi kendimize şunu söyledik: “Nerede olursak olalım, neler yapabileceğimizi biliyoruz.” Bence bunu da gösterdik. Aracın farklı alanlarına getirdikleri güncellemeler ve bizi rekabetçi hale getiren sıkı çalışmaları için tüm takıma çok teşekkür ederim.”
“Bence Mercedes hâlâ biraz avantajlı ama bu seviyede olmak, rekabetçi olmak çok güzel ve şampiyonan henüz başındayız.”
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar