Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Stella: “McLaren’ı tekrardan zirvede görmek güzel”

Andrea Stella, Miami’ye getirilen güncellemelerin ardından McLaren’ın performansından memnun olduğunu söyledi.

Andrea Stella, McLaren

Andrea Stella, McLaren

Fotoğraf: Ryan Pierse / Getty Images

Sprint sıralama turlarının ardından basına konuşan Stella, antrenman seanslarında alınan verilerin takımı mutlu ettiğini belirtti: “Antrenmanlarda, getirdiğimiz güncellemelerin beklediğimiz gibi işlediğini gördük ve bu bizim için cesaret vericiydi.”

“Güncelleme listesine baktığımızda, takımların neredeyse yarısının yeni sayılabilecek araçlarla geldiğini gördük.”

“Geçmişte yaptığımız gibi bu tür güncellemeleri üretme, tasarlama ve piste getirme konusunda çok iyi bir iş çıkardığımızı bir kez daha gösterdik. McLaren’i tekrardan zirvede görmek güzel.”

“Fakat diğer takımlarda güçlü; Mercedes bize oldukça yakındı. Red Bull rekabetçi, Ferrari ve McLaren da öyle. Bu da hem Miami’de hem de sonraki yarışlarda iyi mücadeleler izleyeceğimiz anlamına geliyor.” 

Stella, sezonun geri kalanı için hedeflerinin net olduğunu da sözlerine ekledi: “Bizim için önemli olan McLaren’in bu mücadelede yer alması ve rekabetin bir parçası olması.”

Önceki haber Hamilton mutsuz: "Daha güçlü olmayı bekliyorduk"
Sonraki haber Norris, hakemler tarafından çağrıldı: Pole pozisyonu tehlikede olabilir

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler