Stella: “McLaren’ı tekrardan zirvede görmek güzel”
Andrea Stella, Miami’ye getirilen güncellemelerin ardından McLaren’ın performansından memnun olduğunu söyledi.
Andrea Stella, McLaren
Fotoğraf: Ryan Pierse / Getty Images
Sprint sıralama turlarının ardından basına konuşan Stella, antrenman seanslarında alınan verilerin takımı mutlu ettiğini belirtti: “Antrenmanlarda, getirdiğimiz güncellemelerin beklediğimiz gibi işlediğini gördük ve bu bizim için cesaret vericiydi.”
“Güncelleme listesine baktığımızda, takımların neredeyse yarısının yeni sayılabilecek araçlarla geldiğini gördük.”
“Geçmişte yaptığımız gibi bu tür güncellemeleri üretme, tasarlama ve piste getirme konusunda çok iyi bir iş çıkardığımızı bir kez daha gösterdik. McLaren’i tekrardan zirvede görmek güzel.”
“Fakat diğer takımlarda güçlü; Mercedes bize oldukça yakındı. Red Bull rekabetçi, Ferrari ve McLaren da öyle. Bu da hem Miami’de hem de sonraki yarışlarda iyi mücadeleler izleyeceğimiz anlamına geliyor.”
Stella, sezonun geri kalanı için hedeflerinin net olduğunu da sözlerine ekledi: “Bizim için önemli olan McLaren’in bu mücadelede yer alması ve rekabetin bir parçası olması.”
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar