Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Stella: "McLaren'a bağlıyım, takımdan ayrılmayacağım"

McLaren takım patronu Andrea Stella, geleceği hakkında çıkan söylentilere son noktayı koyarak takımdan ayrılmayı düşünmediğini ve tüm odağının McLaren ile daha fazla başarı kazanmak olduğunu söyledi.

Lando Norris, McLaren, Andrea Stella, Team Principal of McLaren and Oscar Piastri, McLaren

Lando Norris, McLaren, Andrea Stella, Team Principal of McLaren and Oscar Piastri, McLaren

Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images

Son yıllarda McLaren'ın yeniden şampiyonluk mücadelesi veren bir takım haline gelmesinde önemli rol oynayan Andrea Stella, son dönemde üst düzey bir görev için Ferrari'ye transfer olabileceği yönündeki iddialarla gündeme geliyordu.

McLaren'dan ayrılabileceği öne sürülen tek isim Stella değildi. Takımın pilotlarından Oscar Piastri de, Max Verstappen'in Red Bull'dan ayrılması durumunda Milton Keynes merkezli ekibin hedefleri arasında gösteriliyordu.

Stella, hem kendisi hem de Piastri hakkındaki transfer spekülasyonlarını 'asılsız söylentiler' olarak değerlendirdi.

Stella, "Açıkçası Oscar'dan daha memnun olamazdık. Bence şu an onun en iyi ve en mutlu versiyonunu görüyoruz, bu hem kokpit içi hem de kokpit dışı için geçerli. Ayrıca Lando ve takım ile de çok iyi bir ilişkisi var."

"Takımın da benim takım patronu olduğum dönemden bu yana en güçlü halinde olduğunu düşünüyorum."

Lando Norris, McLaren, Oscar Piastri, McLaren, Andrea Stella, McLaren

Lando Norris, McLaren, Oscar Piastri, McLaren, Andrea Stella, McLaren

Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images

"Bu nedenle McLaren'da maksimum istikrarı koruma yönündeki yaklaşımımız son derece net." dedi.

Stella'nın 2023 yılında takım patronluğu görevine gelmesinden bu yana McLaren önemli başarılar elde etti.

İngiliz ekip bu süreçte iki takımlar şampiyonluğu kazanırken, Lando Norris de 2025 sezonunda pilotlar şampiyonluğuna ulaşmayı başardı.

Stella, önümüzdeki yıllarda da McLaren ile yeni başarılar elde etmeye odaklandığını vurguladı.

"Kendi adıma konuşmam gerekirse, McLaren'a tamamen bağlı olduğumu söyleyebilirim."

"Takım patronu olarak kariyerimde beni en çok gururlandıran şeylerden biri, McLaren Teknoloji Merkezi'ndeki kupa dolabını kupalarla doldurmayı başarmış olmamız."

"Hatta bu yüzden yeni bir bölüm, yeni bir vitrin alanı oluşturmak zorunda kaldık."

"Benim için görev çok net: Önümüzdeki yıllarda McLaren'da bu yeni vitrini de kupalarla doldurmamız gerekiyor."

Önceki haber Alonso: "Monako için umutluyuz"
Sonraki haber F2 ve F3, yeni logolarını tanıttılar!

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler