Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Stella: “Güvenlik aracı olmadan Piastri’nin sıralaması belirsizdi”

Andrea Stella, Japonya GP’nin sonlanmasının ardından yarış temposundan memnun olduklarını söyledi.

Andrea Stella, McLaren

Andrea Stella, McLaren

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

McLaren takım patronu Andrea Stella, Japonya Grand Prix’sinin ardından Oscar Piastri’nin güvenlik aracı olmasa yarışı kazanıp kazanamayacağının net olmadığını söyledi.

Yarışta Mercedes pilotu George Russell ile rekabet ettiklerini belirten Stella, Piastri’nin önde olmasının önemli bir avantaj sağladığını vurguladı.

“Bugün Russell ile mücadele edebilecek durumdaydık. O bizden biraz daha hızlıydı ama Oscar’ın önde olması bize avantaj sağladı. Oscar temposunu yakaladığında onu arkasında tutabildi, böylece Russell’a karşı bir avantaj elde ettik. Antonelli’nin arkasında kalıp kalamayacağımız da belirsizdi. Yarış içinde hızla yükseliyordu ve farkı gittikçe daha da açtı.”

“Fakat burada önemli olan ‘eğer’ler değil. Sıralama turlarında gördüğümüz gelişimin sağlamasını yarışta yaptık. Bu, iki yarışın iptal edilmesinden meydana gelen ara öncesi iyi bir noktada olduğumuzu gösteriyor ve bu süreçte aracı geliştirmek için çalışacağız.”

Lando Norris’in beşinciliğini de değerlendiren Stella, Britanyalı pilotun güçlü bir yarış çıkardığını söyledi. “Lando iyi bir yarış çıkardı ve yarışın son anlarında Hamilton’ı da geçti. Ferrari ile mücadele edebilirsek iyi olur diye dün de söylemiştik; bugün bunu başardık.”.

Norris’in hafta sonu boyunca bazı sorunlar yaşadığını da sözlerine ekleyen Stella, “Lando’nun performansı takımın yaşadığı bazı problemler nedeniyle sınırlı kaldı.” ifadelerini kullandı.

Önceki haber Verstappen, emekli olmayı düşünüyor: "Burada olmaktan keyif almıyorum"
Sonraki haber Bearman: “Aşırı hız farkı kazaya yol açtı”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler