Steiner, Miami GP hakemlerini eleştirdi: "Yarıştan sonra ceza vermenin süresi olmalı"
Günther Steiner, Miami Grand Prix sonrası yarış komiserlerinin yarış sonrası cezaları açıklamakta çok geç kaldığını belirterek, bu süreç için net bir zaman limiti getirilmesi gerektiğini söyledi.
Miami Grand Prix sonrası birçok yarış olayı inceleme altına alındı.
Bunlar arasında: Max Verstappen'in pit çıkışındaki beyaz çizgiyi ihlâl ettiği iddiası, Verstappen ile George Russell arasında yaşanan temas, Charles Leclerc ile Russell'ın son turdaki çarpışması, Leclerc'in son turda birden fazla kez pist dışına taşarak avantaj elde ettiği iddiası, Leclerc'in hasarlı araçla güvenlik dışı şekilde sürüş yaptığı iddiası vardı.
Damalı bayraktan yaklaşık iki buçuk saat sonra kararlar açıklanmaya başladı. Çoğu pilot herhangi bir cezadan etkilenmezken, Leclerc'e 20 saniye zaman cezası verildi ve bu ceza onu 8. sıraya düşürdü.
Günther Steiner, The Red Flags Podcast'te yaptığı açıklamada süreçten duyduğu rahatsızlığı dile getirdi.
Steiner, "Uçağa binmiş eve dönüyordum, o sırada hâlâ ceza verildiğini duydum."
"Elbette yarıştan sonra karar verilmesi gerekiyor ama bunun bir zaman sınırı olmalı. Eğer bilmiyorsanız, ceza vermeyin."
"Yarış sırasında ne yapıyorlar? Hakemler yarış izlemek için değil, yanlış giden olaylara karar vermek için oradalar." dedi.
Eski takım patronu, bazı olayların yorum gerektirmediğini de vurguladı: "Beyaz çizgi ihlâli gibi bir şeyde neyi tartışacaksın? Ya içindesindir ya dışındasındır."
"Üç gün sonra bile aynı görüntüye baksanız sonuç değişmez."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar