Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Sprint sıralamaya katılamayan Lawson: "Asıl üzücü olan şey, tempomuzun çok iyi olması"

Liam Lawson, Kanada Grand Prix'si hafta sonunun ilk gününde yaşadığı sorunların ardından büyük bir hayal kırıklığı yaşadığını söyledi.

Liam Lawson, Racing Bulls

Liam Lawson, Racing Bulls

Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images

Racing Bulls pilotu Liam Lawson, Circuit Gilles Villeneuve'de gerçekleştirilen tek antrenman seansında yalnızca birkaç tur atabildi.

Yeni Zelandalı pilotun aracı, hidrolik sistem arızası nedeniyle pist üzerinde dururken, bu sorun Lawson'ın sprint sıralama seansına da katılamamasına yol açtı. Yaşanan olayın ardından Racing Bulls teknik kuralları ihlal ettiği gerekçesiyle FIA tarafından cezalandırıldı.

Takıma, CDS (Debriyaj Ayırma Sistemi) arızası nedeniyle 30 bin euro para cezası verildi. Bu cezanın 20 bin euro'luk kısmı ise 12 ay süreyle ertelendi.

Lawson, cuma gününün ardından şunları söyledi: "Bu gerçekten sinir bozucu bir durum."

Liam Lawson, Racing Bulls

Liam Lawson, Racing Bulls

Fotoğraf: Andy Hone/ LAT Images via Getty Images

"Elbette cumartesi günü daha önemli olacak ama bugün yaşananlar bize hiç yardımcı olmadı, tüm gün boyunca yalnızca iki ya da üç tur atabildim."

"Asıl üzücü olan şey, aracın gerçekten iyi görünmesi. Tempomuz çok güçlü görünüyordu."

Olumsuz başlangıca rağmen Racing Bulls pilotu hafta sonunun geri kalanı için umutlu konuştu: "En azından olumlu tarafı, hızımızın iyi olduğunu biliyoruz. Umarım cumartesi iyi bir gün geçiririz."

"Sprint yarışında mümkün olduğunca fazla şey öğrenmeye çalışacağız ve ardından bunların hepsini ana yarış sıralamalarına taşıyacağız."

Önceki haber Verstappen'den Montoya'nın eleştirilerine tepki: "Saçma sapan konuşan biriyle uğraşamam"
Sonraki haber Sainz: "Takıma ilk Q3'ü getirdiğim için mutluyum"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler