Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Sainz: "Yarışta herkes kaza yapmaya gelmiş gibiydi!"

Carlos Sainz, Miami Grand Prix'sinde pilotların çoğunun son derece agresif yarıştıklarını dile getirdi.

Carlos Sainz, Williams

Carlos Sainz, Williams

Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images

Miami Grand Prix'sine 13. sıradan start alan Carlos Sainz, damalı bayrağı 9. sırada geçti. 

Yarış sonrasında konuşan İspanyol pilot, yarışta çok iyi bir start aldığını ancak dış faktörler nedeniyle bu performansı adeta 'çöpe attığını' dile getirdi.

Sainz, "Yılın en iyi startlarından birini aldım ama önümde Max Verstappen pist dışına çıkınca yavaşlamak zorunda kaldım."

"Orada oldukça agresif bir hamle yaptı ve beni pist dışına itti. Bu yüzden üç pozisyon kaybettim, bu da sinir bozucuydu."

"Yani bir turda iyi bir startı çöpe atmış oldum ama sonrasında sakin kaldım. Benim aksime herkes çok agresif yarışıyordu, sanki birçok kişi kaza yapmaya gelmiş gibiydi."

Carlos Sainz, Williams

Carlos Sainz, Williams

Fotoğraf: Alastair Staley / LAT Images via Getty Images

"Pozisyonlar oturduktan sonra tek tek sıra kazandım ve fark açtım, yarışı 9. sırada bitirdiğim için çok mutluyum." dedi.

Sainz, sezon başında geciken güncelleme paketinin nihayet araca geldiğini ve bunun performansa olumlu yansıdığını söyledi.

Williams pilotu, "Sezon başında gelmesi gereken paketi sonunda araca entegre ettik. Artık en azından orta grubun seviyesindeyiz."

"Bir yarış önceye göre yarım saniye daha hızlıyız, bu büyük bir adım. Şimdi bunun üzerine koyarak ilerlemeliyiz." dedi.

Önceki haber Hamilton: “Hasar aldıktan sonra yarış benim için bitti”
Sonraki haber Verstappen: "Yarış oldukça hareketliydi"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler