Sainz: "Takıma ilk Q3'ü getirdiğim için mutluyum"
Carlos Sainz, Kanada GP sprint sıralama turlarında gösterdiği performanstan memnun.
Carlos Sainz, Williams
Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images
Carlos Sainz, cuma günü Circuit Gilles Villeneuve'de gerçekleştirilen sprint sıralama turlarında 10. sırayı elde etti ve böylece sıralama formatında ilk kez Q3'e kalmayı başardı.
Sainz, sprint yarışına Racing Bulls'tan Arvid Lindblad'ın yanında başlayacak.
Sıralama sonrası konuşan Sainz, performanslarından memnun olduğunu ve aracın limitine ulaştıklarını vurguladı.
Sainz, "Bizim için iyi bir sıralamaydı, özellikle SQ2'de çok iyi bir tur attım. Bu araçla yapabileceğimiz maksimum buydu."
Carlos Sainz, Williams
Fotoğraf: Minas Panagiotakis / Getty Images
"Bu sezon takım için ilk Q3'ü elde ettiğim için çok mutluyum. Kendi adıma tur zamanlarım ve performansımdan memnunum." dedi.
Sprint yarışında puan alma ihtimallerini de değerlendiren Sainz, işlerinin kolay olmayacağını söyledi: "Puan almayı deneyeceğiz. Ne yazık ki Lindblad bu hafta sonu çok hızlı görünüyor ve güncellemelerle birlikte orta grubun önüne doğru bir adım attığı görülüyor."
"Önümdeki pilotlardan bazılarını geçmek çok zor olacak. İlk 8'de her zaman aynı isimler oluyor ve puan bölgesine girmek için onlardan veya VCARB'den yardım almamız gerekiyor. Startta onları geçmeyi deneyeceğim, bu yıl bunu daha önce yaptık ve bu bize bir fırsat yaratabilir."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar