Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Sainz: "2026 kuralları hakkında şikayet etmeyi bırakacağım"

Carlos Sainz, 2026 Formula 1 teknik düzenlemeleri hakkında artık 'şikayet etmeyi bırakacağını' çünkü artık daha fazla değişim beklemenin gerçekçi olmadığını belirtti.

Carlos Sainz, Williams

Carlos Sainz, Williams

Fotoğraf: Brett Farmer / LAT Images via Getty Images

2026 güç ünitesi kurallarına karşı en sesli eleştirilerden birini yapan isimlerden biri olan Carlos Sainz, Miami Grand Prix öncesinde yapılan bir dizi düzenleme ve ince ayarın ardından tutumunu önünde yumuşattı.

İspanyol pilot, değişikliklerin yeterli olmadığını düşünse de, daha fazla gelişim için zaman tanınması gerektiğini vurguladı.

Sainz, "Bence hâlâ biraz karmaşık bir yapı var."

"Bence bu motor ve bu kurallar için hâlâ iyileştirme alanı var ve bunlar için bazı öneriler de var. Ama bu yıl için daha fazlasını yapabileceğimizi sanmıyorum."

Carlos Sainz, Williams

Carlos Sainz, Williams

Fotoğraf: Brett Farmer / LAT Images via Getty Images

"Ben artık şikayet etmeyi bırakmaya karar verdim çünkü bu yılın ideal bir yıl olmadığı ve olmayacağı çok açık. Ama gelecek yıl ve yapılabilecek değişiklikler konusunda çok umutluyum."

"Bir Komisyon var, orada oy veriliyor ve takımlar da oy kullanıyor. Sanırım ben de FIA ve FOM'a bunu daha güçlü şekilde zorlamaları gerektiğini söylüyordum."

"Çünkü eğer 'böyle olmalı' derlerse, tam olarak aynı fikirde olmayan taraflar olsa bile başka bir seçenek kalmayacağını düşünüyorum.”

"Tabii ki herkesin onayı gerekir ama aynı zamanda sporun ve gösterinin iyiliği için, yöneticilerin daha net ve güçlü bir duruş sergilemesinden yanayım." dedi.

Önceki haber Wolff’tan Russell’a destek: “Şampiyonluk mücadelesi bitmedi”
Sonraki haber Stella: "Norris haklı, Monako'da pole Ferrari'nin olabilir"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler