Russell, Verstappen'in izinden gidebilir: "Nordschleife'da yarışmak hayalim!"
George Russell, Toto Wolff ile yaptığı görüşmelerde, Max Verstappen'in izinden giderek Nürburgring Nordschleife'da rekor denemesi yapmak istediğini açıkladı.
George Russell, Mercedes
Fotoğraf: Guido De Bortoli / LAT Images via Getty Images
Mercedes pilotu George Russell, Max Verstappen'in 'Yeşil Cehennem' olarak bilinen Nordschleife'daki performanslarından etkilendiğini kabul etti. Özellikle Verstappen'in mart ayında NLS2 yarışını kazanması dikkat çekmişti.
Russell, "Max'in Nordschleife'daki yarışını izledim. Ayrıca Imola'daki yağmurlu yarışı da takip ettim. İkisi de gerçekten çok etkileyiciydi."
"Nordschleife, bir gün mutlaka yarışmak istediğim pistlerden biri ama bunun ne zaman gerçekleşeceğini bilmiyorum."
Max Verstappen, Red Bull Racing
Fotoğraf: Mark Thompson - Getty Images
"Bir keresinde Toto ile Formula 1 aracını Nordschleife'ya götürüp tüm zamanların tur rekorunu kırma ihtimali hakkında konuşmaya çalıştım." dedi.
Ancak İngiliz pilot, görüşmenin nasıl sonuçlandığıyla ilgili ise detay vermedi.
Russell, açıklamasının sonunda Verstappen'a gönderme yaparak esprili bir yorumda bulundu: "Umarım ben de dört şampiyonluk kazandıktan sonra Formula 1 sezonu devam ederken Nordschleife'da yarışabilirim!"
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar