Russell: "Verstappen ile Nordschleife'da yarışmak isterim"
George Russell, Max Verstappen ile bir dayanıklılık yarışında takım arkadaşı olmaya sıcak baktığını söyledi.
George Russell, Mercedes-AMG F1 Takımı, Max Verstappen, Red Bull Racing
Fotoğraf: Zak Mauger / Motorsport Images
Kanada Grand Prix'si öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan George Russell, Max Verstappen'in geçtiğimiz hafta sonu Nürburgring 24 Saat yarışındaki performansına değindi.
Verstappen, yarışta zafere oldukça yaklaşmış ancak aracında yaşanan şaft arızası nedeniyle yarışı tamamlayamamıştı.
Russell, gelecekte Verstappen ile Nordschleife'da yarışma ihtimali sorulduğunda şu yanıtı verdi: "Asla asla dememeliyiz, ne olacağını kim bilir?"
"Max, dünyanın en iyi sürücülerinden biri."
"Geçen yıl bana onunla takım arkadaşı olmak hakkında çok fazla soru soruldu ama bunlar daha çok Formula 1 bağlamındaydı, aynı aracı paylaşmakla ilgili değildi."
"Ama buna hazırım ve her zaman en iyilerle mücadele etme fırsatını memnuniyetle karşılarım."
Russell, kariyerinde daha önce Lewis Hamilton ile takım arkadaşı olduğu döneme de atıfta bulunarak şunları ekledi: "Lewis ile takım arkadaşı olduğum dönemde de böyle hissediyordum, Max konusunda da aynı şekilde düşünüyorum. Her sürücü gibi siz de en iyilerle kafa kafaya mücadele etmek istersiniz."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar