Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Russell: "Verstappen ile Nordschleife'da yarışmak isterim"

George Russell, Max Verstappen ile bir dayanıklılık yarışında takım arkadaşı olmaya sıcak baktığını söyledi.

George Russell, Mercedes-AMG F1 Takımı, Max Verstappen, Red Bull Racing

George Russell, Mercedes-AMG F1 Takımı, Max Verstappen, Red Bull Racing

Fotoğraf: Zak Mauger / Motorsport Images

Kanada Grand Prix'si öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan George Russell, Max Verstappen'in geçtiğimiz hafta sonu Nürburgring 24 Saat yarışındaki performansına  değindi.

Verstappen, yarışta zafere oldukça yaklaşmış ancak aracında yaşanan şaft arızası nedeniyle yarışı tamamlayamamıştı. 

Russell, gelecekte Verstappen ile Nordschleife'da yarışma ihtimali sorulduğunda şu yanıtı verdi: "Asla asla dememeliyiz, ne olacağını kim bilir?"

"Max, dünyanın en iyi sürücülerinden biri."

"Geçen yıl bana onunla takım arkadaşı olmak hakkında çok fazla soru soruldu ama bunlar daha çok Formula 1 bağlamındaydı, aynı aracı paylaşmakla ilgili değildi."

"Ama buna hazırım ve her zaman en iyilerle mücadele etme fırsatını memnuniyetle karşılarım."

Russell, kariyerinde daha önce Lewis Hamilton ile takım arkadaşı olduğu döneme de atıfta bulunarak şunları ekledi: "Lewis ile takım arkadaşı olduğum dönemde de böyle hissediyordum, Max konusunda da aynı şekilde düşünüyorum. Her sürücü gibi siz de en iyilerle kafa kafaya mücadele etmek istersiniz."

Önceki haber Sainz: "FIA ve Formula 1, 2027 değişikliklerinde kararlı olmalı"
Sonraki haber Mekies: “ADUO sisteminden yararlanmayı bekliyoruz”

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler