Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Russell: "Tanrı şampiyonluk mücadelesi vermemi istemiyor"

George Russell, Formula 1 Kanada Grand Prix'sinde yarışın lideriyken yaşadığı teknik arızanın ardından hayal kırıklığını dile getirdi.

George Russell, Mercedes

George Russell, Mercedes

Fotoğraf: Mario Renzi / Formula 1 via Getty Images

Mercedes pilotu George Russell, Kanada Grand Prix'sinin yaklaşık ilk 30 turunda takım arkadaşı Andrea Kimi Antonelli ile liderlik için kıyasıya mücadele etti.

Ancak 29. turda yarışın lideri konumundayken Russell'ın aracı pistin 8 ve 9. virajları arasındaki bölümde teknik arıza yaşadı ve Britanyalı pilot yarış dışı kaldı.

Russell'ın yaşadığı bu sorun, galibiyetin Antonelli'ye gitmesine neden olurken, genç İtalyan pilot sezonun ilk beş yarışının ardından şampiyonada farkı 43 puana çıkardı.

Yarışın ardından Sky Sports'a konuşan Russell şunları söyledi: "Her şey bir anda oldu: Viraja girdim ve motor durdu. Elektronik sistemler çalışmıyordu, hatta frenler de düzgün çalışmıyordu."

"Gerçekten söyleyecek söz bulamıyorum, sözün bittiği yerdeyim."

Russell, Kanada GP hafta sonunda iki kez pole pozisyonunu elde edip sprint yarışını kazanarak yeniden ivmeyi kendi tarafına çevirmiş gibi görünüyordu. Ancak Antonelli'nin üst üste dördüncü Grand Prix zaferini elde etmesi, Russell'a göre 'şampiyonluk favorisi' unvanını artık net şekilde İtalyan pilota taşıdı.

George Russell, Mercedes

George Russell, Mercedes

Fotoğraf: James Sutton / LAT Images via Getty Images

Russell, şu sözlerle devam etti: "Şu anda kaybedecek bir şeyi olan o. Puan tablosunda çok büyük bir avantajı var."

"Japonya'daki güvenlik aracı zamanlamasına, Çin'de pole pozisyonu mücadelesi verirken sıralamaların son bölümünde yaşadığım arızaya ve bugün burada lider giderken yarış dışı kalmama baktığımda, sanki tanrı bu mücadelede yer almamı istemiyor gibi hissediyorum."

"Ama artık üzerimdeki baskı kalktı. Her yarışın keyfini çıkaracağım, her yarışı kazanmaya çalışacağım çünkü kaybedecek hiçbir şeyim yok."

"Burada böyle konuşmak istemezdim. Elbette bu durum sinir bozucu ve ben de şampiyonluk mücadelesinin içinde olmak istiyorum. Umarım şans bir noktada döner."

Önceki haber Piastri: "Biraz daha yağmur yağsaydı kahraman olacaktık, şimdi aptal gibi görünüyoruz!"
Sonraki haber Stella: "Bir kararı yargılarken o anki şartlara bakmalıyız, sonuca değil"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler