Russell: "Kimi ile güzel bir mücadele verdik"
Mercedes pilotu George Russell, Kanada Grand Prix'si sprint yarışında zafere ulaşmasının ardından takım arkadaşı Kimi Antonelli ile yaşadığı mücadeleyi değerlendirdi.
George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes
Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images
Pole pozisyonundan başladığı sprint yarışını ilk sırada tamamlayarak galibiyete ulaşan George Russell, yarışın genel olarak keyifli geçtiğini ancak Kanada'da rakiplerinden fark açmanın kolay olmadığını söyledi.
Russell, "Güzel bir yarıştı."
"Rakipleri takip etmek oldukça kolay görünüyordu ve Geçiş Modu ile birlikte hava koridorunun etkisi oldukça güçlüydü. Ama fark açmak gerçekten zordu." dedi.
George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes
Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images
Russell, yarış boyunca takım arkadaşı Kimi Antonelli ile verdiği mücadeleden memnun kaldığını ifade etti.
"Kimi ile güzel bir mücadele verdik."
"Herhangi bir temas yaşanmamasından ve yarışın ardından ikimizin de burada olmasından dolayı mutluyum."
Bu İçeriği Paylaşın veya Kaydedin
Abone olun ve Motorsport.com'a reklam engelleyicinizle erişin.
Formula 1'den MotoGP'ye kadar doğrudan padoktan haber yapıyoruz çünkü biz de sizin gibi sporumuzu seviyoruz. Uzman gazeteciliğimizi sunmaya devam etmek için web sitemiz reklam kullanıyor. Yine de size reklamsız bir web sitesinin keyfini çıkarma ve reklam engelleyicinizi kullanmaya devam etme fırsatı vermek istiyoruz.
Öne Çıkan Yorumlar