Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Russell: "Kimi ile güzel bir mücadele verdik"

Mercedes pilotu George Russell, Kanada Grand Prix'si sprint yarışında zafere ulaşmasının ardından takım arkadaşı Kimi Antonelli ile yaşadığı mücadeleyi değerlendirdi.

George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images

Pole pozisyonundan başladığı sprint yarışını ilk sırada tamamlayarak galibiyete ulaşan George Russell, yarışın genel olarak keyifli geçtiğini ancak Kanada'da rakiplerinden fark açmanın kolay olmadığını söyledi.

Russell, "Güzel bir yarıştı."

"Rakipleri takip etmek oldukça kolay görünüyordu ve Geçiş Modu ile birlikte hava koridorunun etkisi oldukça güçlüydü. Ama fark açmak gerçekten zordu." dedi.

George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bloxham / LAT Images via Getty Images

Russell, yarış boyunca takım arkadaşı Kimi Antonelli ile verdiği mücadeleden memnun kaldığını ifade etti.

"Kimi ile güzel bir mücadele verdik."

"Herhangi bir temas yaşanmamasından ve yarışın ardından ikimizin de burada olmasından dolayı mutluyum."

Önceki haber Norris: "Russell ve Antonelli'nin mücadelesini izlemek güzeldi"
Sonraki haber Wolff: "Russell–Antonelli mücadelesi harika bir gösteriydi"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler