Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Russell: “Kendimi geliştirmem gereken noktalar var”

George Russell, sezonun ilk yarışlarındaki kritik hatalarına değindi ve şampiyonluk mücadelesi yolunda kendini geliştirmesi gereken yerleri açıkladı.

George Russell, Mercedes

George Russell, Mercedes

Fotoğraf: Simon Galloway / LAT Images via Getty Images

George Russell, Formula 1’deki ilk şampiyonluğunu hedeflerken geliştirmesi gereken kritik noktaları da açıkça dile getirmekten çekinmedi. İngiliz pilot, Japonya Grand Prix’sinin ardından şampiyona sıralamasında takım arkadaşı Kimi Antonelli’nin gerisine düştü.

Sezona Avustralya’daki galibiyetle başlayan Russell, Çin ve Japonya’da üst üste kazanan Antonelli’nin yükselişiyle liderliğini kaybetti. Mercedes, genel performans olarak güçlü bir görüntü sergilese de yarış başlangıçları önemli bir zayıf nokta olarak öne çıktı. Takım, üç kez pole pozisyonundan başlamasına rağmen ilk virajda henüz liderliği koruyamadı.

Russell, özellikle start konusunda ve güvenlik aracından kaynaklanan durumlar karşısında gelişmesi gerektiğini vurguladı.

“Startlar konusunda geliştirmem gereken şeyler var, bu çok önemli bir faktör. Güvenlik aracı sonrasındaki yeniden başlama anında da daha iyi olmalıyım.”

“Japonya’da bazı prosedür hataları yaptım, bu da Lewis’in beni geçmesine ve sonrasında Leclerc ile yaşadığım probleme yol açtı. Kendimi geliştirmem gereken noktalar var; eğer bunları düzeltirsem durumun tamamen değişeceğine inanıyorum.”

George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

George Russell, Mercedes, Andrea Kimi Antonelli, Mercedes

Fotoğraf: Steven Tee / LAT Images via Getty Images

Miami GP öncesi konuşan Russell, geçen yıl burada güçlü bir performans sergileyen Antonelli hakkında rahat bir tavır sergiledi: “Miami için hiç endişeli değilim.”

“Burası geçen yıl Antonelli’nin en iyi performans gösterdiği pistti ama benim de çok güçlü olduğum birçok pist var.”

“Şampiyona tek bir yarışta değil, sezon boyunca kazanılır. Önemli olan her yarışta maksimum puanı toplamak, sadece tek birinde değil.”

“Kısacası istikrar çok önemli. Kötü günlerde iyi sonuçlar almak, iyi günlerdeyse rahatça kazanmak gerekiyor.”

“Ben şampiyonayı ya da Kimi’yi düşünmüyorum, sadece kendime odaklanıyorum.”

Önceki haber Piastri: “Rekabet kötüleşseydi, şu anda turuncu tulumu giyen bir başkası olabilirdi”
Sonraki haber Charles Leclerc, L'Oréal Paris'in yeni küresel marka elçisi oldu

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler