Ana içeriğe geç

Ücretsiz üye olun

  • Favori makalelerinize hızlı erişim sağlayın

  • Son dakika haberleri ve favori sürücülerle ilgili bildirimleri yönetin

  • Yorumlarınızla sesinizi duyurun

Russell: “Kendimden hiçbir zaman şüphe etmedim”

Kanada GP’nin sprint sıralamasını lider tamamlayan isim Mercedes pilotu George Russell oldu. Seansın ardından basına konuşan Russell, duygularını dile getirdi.

George Russell, Mercedes

George Russell, Mercedes

Fotoğraf: Sam Bagnall / Sutton Images via Getty Images

Seans boyunca takım arkadaşı Kimi Antonelli ile mücadele eden George Russell, sprint yarışı için pole pozisyonunun sahibi oldu. Sprint sıralama turlarında Antonelli’nin ikinciliğiyle Mercedes çifte sonuç elde etti.

Seansın ardından basına konuşan Russell, “Zorlu geçen Miami’nin ardından bu sonucu aldığım için çok mutluyum.” diyerek sözlerine başladı.

“Kendimden hiçbir zaman şüphe etmedim, neler yapabileceğimi ve asıl potansiyelimi her zaman biliyordum; hiç unutmadım. Miami benim için büyük bir istisnaydı.”

“Bu pisti çok seviyorum, yüksek bir tutuş kabiliyeti var ve düzgün bir F1 aracı sürdüğümü hissettiriyor ki böyle de olması gerek.”

“Bugün her şeyin yolunda gitmesine sevindim.”

Araçtaki iyileştirmeler hakkında ne hissettiği sorulduğundaysa Russell, “Kesinlikle çok iyi hissettiriyor.” dedi.

“Takım ileri yönde bu adımı atabilmek için gerçekten çok çalıştı.”

“Miami’de McLaren bize son derece yakındı; Ferrari de çok geride değildi fakat Montreal gibi pistler daha belirleyici oluyor.”

“Araçtan çok memnunum, ilk sıraya dönmekten çok memnunum ve bunları söylemeyeli biraz zaman olmuştu. Ama tabi en büyük odak noktam yarın olmaya devam ediyor.”

Aracın start performansı bakımından gelişip gelişmediği sorulduğundaysa Russell şöyle cevap verdi: “Henüz tam olarak bilemiyorum; bu konuda adım atmaktan çok emekliyoruz diyebilirim.”

“O yüzden burada, herkesin önünde ‘öyle bir start alıyoruz ki ilk sırayı domine ediyoruz’ gibi iddialarda bulunmak istemem, umarım öyle olur, ama az da olsa gelişim kaydettiğimizi düşünüyorum.”

Önceki haber Antonelli: "Güncellemeler bize yeniden avantaj kazandırmış olabilir"
Sonraki haber Norris: "İleriye doğru güzel bir adım attık"

Öne Çıkan Yorumlar

Son Haberler